کد خبر: ۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
بانک صادرات ايران در مهر ماه ١٣٩٣، ٣ ميليون و ٥٢٥ هزار قبض خدمات شهري مشتريان را دريافت کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات؛اين بانک به منظور ارتقاء کيفي خدمات، جلب رضايت مشتريان و همچنين تسهيل و تسريع در ارايه خدمات بانکي، با راه اندازي سيستمهاي مکانيزه دريافت قبوض خدمات شهري اقدام کرده است. براين اساس در مهر ماه امسال مشتريان بانک و دارندگان کارت بانکهاي عضو شبکه شتاب از طريق دستگاههاي خودپرداز، تلفنبانک (٠٩٦٠٢)، دستگاههاي پايانه فروش، سيستم بانکداري اينترنتي، همراه بانک و همبانک (#٧١٩*)، ٣ ميليون و ٢٣٢ هزار قبض را به صورت غيرحضوري و ٢٩٣ هزار قبض رابه صورت حضوري پرداخت نموده است.
 
بر اساس این گزارش؛تعداد قبوض پرداختی به صورت غیر حضوری و الکترونیک در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ١٣ درصد رشد و تعداد قبوض پرداختی به صورت حضوری ٢٩ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر استقبال و اعتماد عموم هموطنان از خدمات الکترونیک بانکی می باشد.
 
گفتني است؛استفاده از سامانه‎هاي مکانيزه و الکترونيکي نقش برجسته‌اي درصرفه‌جويي هزينه‎ها،وقت و کاهش ترافيک و آلودگي هوا دارد و موجب جلب رضايت مندي مشتريان نيز مي‌شود و دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ايران و کارتبانکهاي عضو شبکه شتاب به آساني ميتوانند طي تماس با شماره (٠٩٦٠٢) مرکز صداي سپهر ، یا شماره گیری #٧١٩* و يا با مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک درسراسر کشور و همچنين عضويت درسيستم بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران قبوض خدماتي خود را به صورت رايگان پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: