کد خبر: ۴۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
اولین مجمع استانی بانک قوامین در سال 1396 با حضور مدیرعامل و معاونین و روسای ادارات و معاونت نظارتی برگزار شد.
اولین مجمع استانی بانک قوامین در سال 1396 با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان فارس با حضور مدیرعامل و معاونین و روسای ادارات و معاونت نظارتی برگزار شد.
در این جلسه که مقایسه ی عملکرد استان فارس در سال های 94 و 95 در دستور کار قرار داشت دو نوع ارزیابی مالی و نظارتی برابر بخشنامه ی مربوطه انجام گرفت که ابتدا ارزیابی عملکرد مالی بر اساس شاخصهای از پیش تعیین شده توسعه بازار توسط معاونت بازاریابی و امور استانها انجام و سپس ارزیابی نظارتی توسط معاونت نظارت بر اساس شاخصهای ابلاغ شده در دستورالعمل انجام گرفت. این گزارش حاکی است در این مجمع شاخص های عملکرد استان به صورت موردی مطرح و امتیازات اخذ شده توسط استان در هر زیر شاخص مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بنابر این گزارش باقری مدیر کل شعب استان فارس که به همراه معاون، مدیر اعتباری و مدیر بازرسی استان فارس در این مجمع حضور داشت به سؤالات مدیرعامل و دیگر اعضاء حاضر در مجمع پاسخ داد.
این گزارش می افزاید در این جلسه که سعی شد نقاط قوت عملکرد استان شناسائی و تقویت شود و نقاط ضعف موجود نیز برای رفع مورد شناسائی قرار گیرد ریز عملکرد سال 94 و 95 استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بنابر این گزارش در انتهای کار مجمع ادارات بازرسی، مبارزه با پولشوئی و حسابرسی داخلی و ریسک اهم موارد مورد نیاز برای بهبود عملکرد استان را یادآوری و ارائه نمودند.
در پایان مجمع دکتر تقی نتاج با تقدیر از معاونت نظارتی و سایر همکاران مرتبط از زحمات مدیرکل شعب استان فارس و همراهانش تشکر کرده و از ایشان خواستند سلام، خدا قوت و دست مریزاد مدیرعامل بانک را به تمامی همکاران استان فارس ابلاغ نمایند. مدیرعامل بانک سپس با تاکید بر اصل مشتری مداری، مشتری محوری را رمز بقای بانک دانستند و گفتند مراقب باشیم تمام هدف ما خدمت به مشتریانی است که به ما اعتماد کرده اند و ما را امین خود دانسته اند. پس باید تمامی تلاش خود را صرف کنیم تا رضایت مشتریان را که رضایت خداوند تبارک و تعالی در آن است جلب کنیم.
مدیرعامل بانک اظهار امیدواری کردند همکاران استان فارس همانند گذشته با تلاش و کوشش خود و با مدیریت جهادی نسبت به ارتقاء شاخص عملکرد استان اهتمام ورزیده تا از این طریق پاسخگوی اعتماد سهامداران محترم بانک نیز باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: