کد خبر: ۴۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در نشست صمیمانه با کارکنان اداره‌کل روابط‌عمومی که به‌مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد ضمن تبریک این روز به آنان اظهارداشت: روابط‌عمومی‌ها مشاوران امین مدیران سازمان‌ها هستند و نقش بسیار مؤثری در ارتباطات و تعاملات درون و برون‌سازمانی دارند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در ادامه به تبیین نقش روابط‌عمومی بعنوان بازوی کمکی و امین مدیریت بانک پرداخت و گفت:‌ تفکر روابط‌عمومی نزدیک به تفکر مدیریت است که در راستای آن باید زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم را تقویت نموده و روز به روز نسبت به ارتقاء مجموعه اهتمام ورزیم.
وی در ادامه با اشاره به نقش ارزنده روابط‌عمومی در داخل سازمان عنوان کرد: کارکنان روابط‌عمومی باید جایگاه خود را بدلیل نقش بی‌بدیلشان در اثرگذاری و الگوپذیری مجموعه از آنان گرامی بدارند و با جهت‌دهی و همسوئی با مدیران ارشد اهداف بانک را به ثمر برسانند. 
فرحی نوآوری و تدبیر را لازمه کار روابط‌عمومی دانست و عنوان کرد:‌ با توجه به مأموریت پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT باید برندسازی و انجام تبلیغات اثرگذار درخصوص محصولات و خدمات‌ این بانک توسط روابط‌عمومی بصورت جدی انجام پذیرد تا مطلوبیت از خدمات‌رسانی این بانک در جای‌جای کشور انعکاس یابد. 
دکتر صباغی و مهندس فلاح‌فر اعضای هیأت مدیره نیز به مناسبت همین روز از اداره‌کل روابط عمومی بازدید و ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به آنان و تقدیر از زحمات و تلاش‌هایشان به تشریح نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها به ویژه در عصر ارتباطات پرداختند.
همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی و حوزه مدیریت نیز در نشست فوق ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه روابط‌عمومی و ارتباطات به‌ویژه همکاران پرتلاش مجموعه روابط‌عمومی و مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق درخصوص برنامه‌های عملیاتی این اداره کل در سال‌جاری مطالبی را بیان داشتند.
گفتنی است: در نشست مذکور هریک از مشاوران و کارکنان اداره کل روابط‌عمومی درخصوص عملکرد این اداره‌کل در بخش‌های مختلف مطالبی را ارائه نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: