کد خبر: ۴۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
دکتر صباغی عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای اداری پست بانک استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و بلوغ هر سازمانی مستلزم ‌آموزش و یادگیری است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت شعب استان و بهره‌مندی از حضور آگاهانه و استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات همکاران، بر ارتقاء شور و نشاط کاری و تعامل و هم‌افزائی بیشتر مدیریت شعب استان‌ها با ستاد گفت: بلوغ فکری و یادگیری مستمر موجب پویائی چرخه حیات و رشد سازمان می‌شود. 
وی افزود: ریسک‌پذیر بودن مدیران ارشد بانک در شرایط جهش و واقع‌شدن در سیر تکاملی یکی از خصوصیات بارز آنان در زمان حال و حتی در سنوات گذشته بوده است که موجب تثبیت بانک در شبکه بانکی و درسطح کشور شده است. 
وی درپایان بر ضرورت نظارت بر روند امور توسعه‌ای بر بانک تأکید نمود و اظهارداشت: نظارت موجب جلوگیری از کوچکترین‌ غفلت‌ها می‌شود.
همچنین در این جلسه فرهاد بهمنی مدیر امور فناوری اطلاعات، داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری،‌ محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمدعلی جباری مشاور مدیرعامل و بهنام یزدانی مدیرشعب استان چهارمحال و بختیاری درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک،‌ افزایش سرمایه، اعتبارات، نظارت مستمر بر باجه‌های خدمات‌بانکی، تجهیز شعب به ابزارهای الکترونیکی و شاخص‌های عملکردی استان توضیحات لازم را مطرح نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: