کد خبر: ۴۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: فشار بر ارزش دلار، تاکید بخش تجاری انگلیس به توافق آزاد تجاری، تمرین هکرها در کشورهای درحال توسعه و عقب نشینی انگلیس در مبارزه با تغیرات آب و هوایی از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*فشار بر ارزش دلار – وال استریت ژورنال
از آغاز سال جاری ارزش دلار آمریکا کاهش5.6 درصدی داشته است. این پایین ترین سطح کاهش از شش سال گذشته است. این کاهش درحالی رخ می دهد که سرمایه گذاران به دنبال اطمینان نسبت به اقتصاد آمریکا هستند. در هفته گذشته دلار 1 درصد کاهش داشت این امر به دلیل سیاست های سختگیرانه بانک های مرکزی اروپا بوده است.
از رنگ پریدگی دلار تا لشکرکشی هکرها

*تاکید بخش تجاری انگلیس به توافق آزاد تجاری – فایننشال تایمز
بخش تجاری انگلیس در شهر لندن تلاش دارد تا بروکسل را به توافق آزاد تجاری در مذاکرات پس از برگزیت قانع کند. بخش تجاری انگلیس نگران خروج شرکت های خارجی پس از برگزیت است.
از رنگ پریدگی دلار تا لشکرکشی هکرها

*تمرین هکرها در کشورهای درحال توسعه – نیویورک تایمز
هکر ها یک محیط ایده آل برای آزمایش حملات خود را در کشورهای درحال توسعه یافته اند. بهترین راه مشاهده کاربرد سلاح سایبری برای هکرها استفاده آن در کشورهایی است که فاقد سیستم های دفاعی دیجیتالی هستند.کشور هند یکی از نقاطی بود که قدرت دفاعی مانند سیستم بانکی انگلیس یا شبکه دولتی آمریکا را نداشت.محققان امنیتی معتقدند هکرها با حمله سایبری به این کشورها راههای خلاقانه ای را برای حمله به کشورهای غربی میابند.
از رنگ پریدگی دلار تا لشکرکشی هکرها

*عقب نشینی انگلیس در مبارزه با تغیرات آب و هوایی – ایندیپندنت
دولت ترزا می ، نتوانسته اهداف انرژی های تجدید پذیر را در مبارزه با گرمایش جهانی زمین به پیش ببرد. این امر باعث شده تا فعالان محیط زیست هشدار دهند که دولت انگلیس نتوانسته مسئولیت خود در توافق آب و هوایی پاریس را انجام دهد. این امر درحالی است که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به زودی در اجلاس 20 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را درباره خروج این کشور از قرارداد آب و هوایی مورد خطاب قرار می دهد.
از رنگ پریدگی دلار تا لشکرکشی هکرها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار