کد خبر: ۴۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
از اتهام ترامپ به روسیه تا افزایش شهریه دانشگاه های انگلیس
تجارت آنلاین: ترامپ اتهام دخالت روسیه در انتخابات را مطرح کرد، انزوای آمریکا در اجلاس جی 20، دیدار روئسای جمهور چین و هند با وجود تنشهای مرزی و نگرانی از افزایش شهریه های دانشگاههای انگلیس از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*ترامپ اتهام دخالت روسیه در انتخابات را مطرح کرد – فایننشال تایمز
دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا در اولین دیدار خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اتهامات دخالت روسیه در انتخابات آمریکا از پوتین را مطرح کرد پس از انکار دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2017 توسط پوتین دو طرف درباره موضوعات دیگر صحبت کردند. روسای جمهور آمریکا و روسیه بر سر آتش بس در جنوب غربی سوریه به توافق دست یافتند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*انزوای آمریکا در اجلاس جی 20 – نیویورک تایمز
ایالات متحده آمریکا سالها نیروی مسلط به نشست های سالانه بزرگترین اقتصادهای جهان بود اما در روز جمعه رئیس جمهور ترامپ دردیدار با 29 رهبر جهان دریافت که آمریکا از هر نظر در انزوا قراردارد. از نظر تجاری تا تغییرات اقلیمی و این انتظار می رود انتشار بیانیه گروه جی 20 چگونگی تنها ماندن آمریکا را نشان دهد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*دیدار روئسای جمهور چین و هند با وجود تنشهای مرزی – چاینا مورنینگ پست
روئسای جمهور هند و چین در حاشیه اجلاس جی 20 در هامبورگ دیدار کردند که همزمان با شدت یافتن تنش های مرزی دو کشور است. این دیدار در زمان دیدار اعضای کشورهای اقتصاد نوظهور بریکس صورت گرفت. تنش مرزی چین و هند در نزدیکی بوتان و هیمالیا به بالاترین سطح خود از 30 سال اخیر رسیده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نگرانی از افزایش شهریه های دانشگاههای انگلیس – گاردین
سیستم مالی دانشجویان در انگلیس باعث میشود دانشجویان بدهی 50 هزار پوندی به باربیاورند و تقریبا سه چهارم دانشجویان این مبلغ را هرگز پرداخت نمی کنند.به گفته اندرو آدونیس مشاور سابق مالی تونی بلر با انتقاد از این سیستم دولت را به انجام کلاه برداری از دانشجویان در انگلیس متهم کرد که با بدهی های سنگین آنها را فلج می کنند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار