کد خبر: ۴۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
بدین وسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه سینا (سهامی عام) و یا نمایندگان تام الاختیار آنان در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت دعوت به عمل می آید.
بدین وسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت بیمه سینا (سهامی عام) و یا نمایندگان تام الاختیار آنان دعوت به عمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در روز شنبه مورخ 1396/04/31 رأس ساعت 14 در محل تهران – نیایش شرق - بین سئول وکردستان -خروجی شهرک فجر- جنب مسجد نواب صفوی- مجتمع تشریفاتی کردستان(سالن همایش های کردستان) برگزار می گردد، حضور به هم رسانند . . ضمنا سهامداران محترم می توانند جهت دریافت برگه ورود به جلسه در روز چهارشنبه مورخ 1396/04/28 از ساعت 9 الی 12 به نشانی تهران – خیابان شهید بهشتی – نرسیده به خیابان ولی عصر – پلاک 309 مراجعه و یا در روز شنبه مورخ 1396/04/31 از ساعت 13 به محل برگزاری مجمع مراجعه و با ارائه کارت شناسایی و وکالتنامه معتبر یا اصل معرفی نامه رسمی نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمایند.
دستور جلسه : 1) استماع گزارش فعالیت هیئت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی  2) بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت برای سال مالی منتهی به 1395/12/30  3) انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی 1396  4) انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت  5) سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: