کد خبر: ۴۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
قدردانی از شرکت تامین سرمایه نوین در مراسم اتمام پذیره‌نویسی 2000 میلیارد ریالی مگچساهمزمان با جلسه اتمام پذیره‌نویسی اوراق مشارکت 2 هزار میلیارد ریالی پتروشیمی گچساران، طی مراسمی با حضور مدیرعامل این شرکت و مدیر سرمایه‌گذاری گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، از مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین قدردانی شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جلسه حسینی مقدم معاونت ناشران بورس ضمن اعطای لوح تقدیر به دکتر نادی قمی مدیرعامل تامین سرمایه نوین به عملکرد بورس در توسعه بازار بدهی اشاره کرد و گفت: طی 2 سال گذشته به همت شرکت‌های تامین سرمایه و مشاوره سرمایه‌گذاری تعداد زیادی اوراق در مجموعه بورس تهران پذیره‌نویسی شده است.
وی اظهار داشت: بورس تهران به عنوان یک بازار، این ابزار را به اقتصاد کشور معرفی کرده و برای کمک به شرکت‌های تامین سرمایه آماده است شرکت‌های بیشتری را با این بازار آشنا کند.
شایان ذکر است، شرکت پتروشیمی گچساران (سهامی خاص) از جمله زیرمجموعه‌های شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) می‌باشد که با هدف تأمین مالی طرح احداث کارخانه تولید اتیلن با ظرفیت یک میلیون تن و سایر محصولات با ظرفیت 105 هزار تن به میزان 2 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت منتشر نموده است.
این اوراق با نام و دارای سررسید 5 ساله، با نرخ سود 18 درصد سالانه و روزشمار و با مواعد پرداخت سه ماه یکبار بوده و کارمزدها و هزینه پذیره‌نویسی اوراق توسط ناشر اوراق پرداخت خواهد شد. در انتشار این اوراق شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان مشاور عرضه، متعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی، شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (سهامی عام) و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (سهامی عام) به عنوان ضامن و شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین به عنوان عامل فروش ایفای نقش می‌نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: