کد خبر: ۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از مهر، مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است:

فایننشال تریبون : بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه شبکه "سی ان ان" گفت: تصمیم اوپک به نفع تمام اعضا نیست و برای حفظ اتحاد و همبستگی اوپک اعتراض نکردیم.

بلومبرگ : چین توانست بازار بورس ژاپن را که دومین بازار بورس دنیا محسوب می شود، پشت سر گذارد، این در حالی است که دولت چین با به کارگیری محرک‌های مالی توانست مسیر اقتصادی این کشور را دوباره احیا کند.

شین هوا : در یک نظر سنجی صورت گرفته در ژاپن راجع به بهبود وضعیت اقتصادی این کشور، 85.5 درصد ژاپنی‌ها رای به بهبود نسبی وضع اقتصادی این کشور دادند.

آی تی وی : وزیر خارجه انگلیس هشدار داد در صورت جدا شدن انگلیس از اتحادیه اروپا، این کشور با ضرر اقتصادی روبرو خواهد شد.

اینتر فکس نیوز : نماینده وزارت امور خارجه روسیه گفت: در صورت برداشته شدن تحریم‌های اتحادیه اروپا از این کشور، روسیه متعهد می‌شود که از اقدامات متقابلانه صرف نظر کند.

رویترز : کسری مالی آفریقای جنوبی به همراه رشد اقتصادی ضعیف این کشور عاملی برای به خطر انداختن اجرای سیاست‌های پولی این کشور است.

نیویورو : چالش اصلی برای رئیس جدید بانک مرکزی اتحادیه اروپا در گام اول متقاعد کردن صدر اعظم آلمان"مرکل" برای چاپ اسکناس یورو برای قرار دادن اروپا در مدار توسعه،رشد و تولید ثروت است.

بلومبرگ : قیمت طلا در معاملات آتی به کمترین حد خود در سه هفته گذشته رسید و برای تحویل در ماه فوریه با 1.8 درصد کاهش به 1175 دلار در برابر هر اونس معامله شد.

فایننشال تریبون : شرکت "TCS" روسیه که یک شرکت تولید کننده سیستم‌های اعتباری است، به دلیل ضرر بیش از 80 درصدی که در سال جاری میلادی برجا گذاشت، گفت: امکان دارد که سهام خود را لیست بورس لندن حذف کند.

داچ ول آلمان: برای اولین بار از سال 1969 میلادی به بعد آلمان برای سال جدید میلادی بودجه خود را براساس برقرای موازنه بست.

فایننشال تریبون: تحلیلگران می‌گویند اقتصاد روسیه به دلیل پایین آمدن قیمت‌های انرژی و پرشدن ظرفیت کار و سرمایه در حال وارد شدن به رکود است.

رویترز‌: مصر بابت بدهی خود به قطر که به منظور احیا کردن ذخایر پولی خود گرفته بود، مبلغ 2.5 تریلیون دلار باز پرداخت کرد که تا به حال، 6 تریلیون از بدهی خود را تسویه کرده و تنها 500 میلیون دلار باقی مانده که قرار است، در نیمه دوم سال 2015 میلادی پرداخت کند.

پی تی آی : رئیس صندوق بین المللی پول گفت: تصمیمات سازمان تجارت جهانی مبنی بر توافق تسهیل در تجارت و برنامه امنیت غذایی زمینه ساز فراهم کردن فرصت برای گسترش دادن مذاکرات تجاری چند جانبه در قسمت‌های گوناگون جهان است که این خود برای رشد اقتصاد جهانی امری ضروری است.

فایننشال تریبون : معاون وزیر اقتصاد و سرمایه گذاری آلمان گفت: آلمان قصد دارد همکاری خود را با گرجستان در زمینه مناسبات اقتصادی و بازرگانی را افزایش دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار