کد خبر: ۴۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مرتضي اکبري مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بر توجه ويژه کارکنان صف و ستاد به حجم نقدينگي و نسبت مطالبات شعب تاکيد كرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه هم اندیشی با روساي شعب استان تهران ضمن تبيين سياست هاي اعتباري و اهداف تدوين شده براي سال جاري بر توجه ويژه کارکنان صف و ستاد به حجم نقدينگي و نسبت مطالبات شعب تاکيد كرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه هم اندیشی روساي شعب استان تهران با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، حسن تليکاني عضو هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، وکيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت و برخي روساي ادارات مركزي به همراه سلطانيان مديرشعب استان تهران و روساي شعب و دواير ستادي استان در محل سالن اجتماعات ادارات ستاد مركزي بانك قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد.
در این جلسه، تلیکانی طی سخناني بيان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران در زمينه بانکداري خرد و با رويکرد تجميع منابع قرض الحسنه و اختصاص آن به نيازمندان و اقشار كم درآمد فعاليت مي نمايد كه طي يك دهه فعاليت موثر خود گام هاي شايسته اي در راستاي توانمندسازي و بهبود معيشت مردم برداشته است.
وی با اشاره به بالا بودن گردش و حجم نقدینگی در استان تهران و تاکید بر پتانسيل و ظرفيت هاي پولي و بانکي اين استان افزود: از روساء و پرسنل شعب استان تهران به لحاظ اينکه بالغ بر ۵۰ درصد منابع مالي در تهران گردش دارند، توقع بيشتري است تا با فعاليت و اقدامات ارزنده سهم بيشتري از بازارهاي هدف را تصاحب نمايند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر خدمات قابل ارائه بانک در خصوص حساب هاي قرض الحسنه پس انداز و جاري اظهار داشت: اين بانک علاوه بر ارائه سرويس ها و خدماتي كه ساير بانك هاي شبكه بانكي كشور ارائه مي دهد به حساب هاي قرض الحسنه پس انداز و جاري مشتريان تسهيلات ارزان قيمت با كارمزد كمتر از چهاردرصد اعطا مي كند كه با استفاده از اين مزيت ها مي توان جامعه هدف بانك را گسترش داد.
در ادامه، مرتضی اکبری با اشاره به کسب مقام نخست مدیریت شعب استان تهران در جذب منابع قرض الحسنه از ابتداي سال تاکنون بيان داشت: به دليل ظرفيت هاي موجود در استان تهران، سطح انتظارات از شعب متفاوت مي باشد. اين توقع از همکاران وجود دارد كه با تمامي تلاش و انگيزه به تحقق اهداف بانك كمك كنند.
وی افزود: طی ۴ ماه ابتدای سال جاری با تلاش مجموعه مديريت شعب تهران، منابع استان نسبت به پايان سال ۹۵ با ۶۰ درصد رشد همراه بوده و رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به کنترل مصارف و توجه به نسبت معوقات شعب تصریح کرد: تمامي كاركنان به ويژه روساي شعب بايد توجه داشته باشند كه حجم نقدينگي كاهش نيابد و ميزان معوقات و مطالبات بانك نيز افزايش پيدا نكند.
شایان ذکر است گزارش کامل این جلسه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: