کد خبر: ۴۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
مدیر ناحیه سه موسسه اعتباری ثامن گفت: در حال حاضر هیچ بانکی تجربه پرسنل موسسه ثامن را ندارد چراکه همکاران ما در صف ، افسران ارشد سازمان هستند.
همکاران صف ، افسران ارشد ثامن هستندسید عباس نجفی در جمع روءسا و معاونان سرپرستی شعب استان مرکزی نحوه برخورد با مشتری را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: در مواجهه با مشتریان باید حرفه ای و به عنوان یک مشاور با آنان رفتار شود.
نجفی در ادامه گفت : در حال حاضر 99 درصد از مشتریان ثامن، افراد حقیقی هستند که با توجه به رویکرد ثامن به زودی مشریان حقوقی نیز به این ترکیب اضافه می شوند.
 به گفته او همکاران ثامن باید اطلاعات بانکی و قدرت تجزیه و تحلیل خود را بالا برده و در موردمسائل و مفاهیم مهم  بانکی از قبیل انواع عقود اسلامی، ضمانت نامه ها، بخشنامه های ارزی، قانون چک و سایر موضوعات بانکی اطلاعات خود را افزایش دهند. 
وی با تاکید بر اهمیت وصول مطالبات عنوان کرد: یکی از کاربردی ترین روش های موجود در زمینه پرداخت وجوه به مشتریان وصول مطالبات است که با تلاش و همت پرسنل به نحو مطلوبی درحال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر: