کد خبر: ۴۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
مدیرعامل بانك دی: بانك‌های خصوصی همواره تلاش كرده‌اند در كنار دولت بهترین و مناسبت‌ترین خدمات را به مردم و مشتریان ارائه كنند.
بانك‌های خصوصی همراه با سیاست‌های دولت گام برمی‌دارندمدیرعامل بانك دی اظهار كرد: بخش خصوصی و به ویژه بانك‌های خصوصی همواره تلاش كرده‌اند كه در كنار دولت و سیاست‌ها و برنامه‌های دولتمردان بهترین و مناسبت‌ترین خدمات را به مردم و مشتریان ارائه كنند.
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانك دی، ‌محمدرضا قربانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و به ویژه سی و ششمین سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز كارمند را به همه دولتمردان و كارمندان به خصوص كاركنان خدوم، تلاشگر و ارزش آفرین بانك دی تبریك و تهنیت گفت.
وی همچنین با تبریك به رییس جمهور و هیات دولت برای استقرار دولت دوازدهم ابراز امیدواری كرد كه این دولت بتواند منشا خدمات و دستاوردهای بزرگی برای ایران اسلامی باشد.
مدیرعامل بانك دی با بیان اینكه همراهی و همگامی بخش خصوصی با دولت‌ توانسته است كه موانع و مشكلات زیادی را برطرف كند، تصریح كرد: هر چند كه مسئولیت اصلی مدیریت كشور در حوزه‌های مختلف از جمله بخش اقتصادی با دولت‌هاست اما بخش خصوصی به ویژه نظام بانكی می‌تواند با ارائه محصولات و خدمات متنوع در راستای برنامه‌های كلان دولت و كشور نقش موثر ایفا كنند.
قربانی با اشاره به برخی برنامه‌های بانك دی در مسیر بالندگی اقتصادی كشور اظهار كرد: بانك دی با وجود جوانی همواره تلاش كرده است كه نقش قابل توجهی در اقتصاد ملی ایفا كند و همراستا با برنامه‌های كلان دولت‌ها در زمینه ارائه خدمات و محصولات جدید كوشا باشد.
به گفته مدیر عامل بانک دی حمایت از صادركنندگان و تولیدكنندگان، ارائه انواع تسهیلات به صنایع كوچك و متوسط، طراحی بسته‌های ویژه برای حمایت از تولید داخل و منطبق بر سیاست‌های اقصاد مقاومتی از جمله برنامه‌ها و اهدافی است كه در بانك دی در اولویت قرار داشته و دارد.
مدیرعامل بانك دی در ادامه ضمن تبریك مجدد روز كارمند، كاركنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی را اقشار پرتلاش و خدومی دانست كه برای تحقق اهداف كلان كشور به سان سنگ زیرین آسیاب خاضعانه در كوشش مدوام هستند.
وی همچنین كاركنان بانك دی را با توجه به اینكه عموم آنها را قشر جوان تشكیل می‌دهند مزیت بزرگ رقابتی بانك عنوان كرد و گفت: كارمندان بانك دی كه همگی از جمله كارشناسان خبره و جوان عرصه بانكی كشور هستند با پیش گرفتن مسیری رو به بالندگی علاوه بر اینكه آینده‌ای روشن برای خود در نظام بانكی ترسیم می‌كنند در اعتلای نام و نشان بانك دی نیز كوشا هستند.
قربانی در ادامه از توسعه برنامه‌های سرمایه انسانی برای آموزش و تقویت بنیه علمی و تخصصی كاركنان بانك دی در رده‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان كرد: با هدف توسعه كمی و كیفی فعالیت‌ها در آینده به ویژه همگامی با توسعه بانكداری الكترونیك در كشور طرح ارتقا دانش و تجربه كاركنان بانك دی با ارائه آموزش‌های متنوع در دستور كار قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: