کد خبر: ۵۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
نشست هم اندیشی کارکنان شعب و ستاد بانک مهر اقتصاد استان یزد با حضور معاون امور مناطق و سرپرست مدیریت کل امور مدیران بانک در شهر بافق برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک – با تقدیر از کارکنان شعب استان، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد با اتکا به نیروی انسانی ارزشی و مجرب خود که از سلامت کامل برخوردارند توانسته پله های ترقی و رشد را یکی پس از دیگری طی کند.
وی با بیان اینکه کارکنان مجموعه مهر افرادی تلاشگر و متعهد هستند که تمام توان خود را صرف ارتقاء و پیشرفت بانک نموده اند، اظهار داشت: نیروی انسانی بانک مهر اقتصاد امانت دار و قابل اطمینان است و همین دلیل موجب شده تا سپرده گذاران زیادی جذب بانک شوند و بانک مهر اقتصاد را به عنوان امین و بانکی مطمئن برای سپرده گذاری انتخاب کنند.
مزدارانی در ادامه با تاکید بر این که بهره وری نیروی انسانی در هر سازمانی از ارکان اصلی پیشرفت محسوب می شود، افزود: مشتری مداری از اولویت های بانک مهر اقتصاد است لذا باید خدمت به مردم را وظیفه اصلی خود بدانیم و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گیریم.
وی جایگاه مناسب بانک مهر اقتصاد را مرهون اعتماد مردم دانست و افزود: بانک مهر اقتصاد به واسطه اعتماد عمومی در بسیاری از استان‎های کشور به لحاظ حجم منابع در میان بانک های برتر بوده که این اعتماد و اطمینان، وظیفه ما را سنگین‎تر می‎کند.
وی با تاکید بر توجه به بازار هدف، افزود: روسای شعب باید از قدرت ریسک بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در مواقع حساس با اتخاذ تصمیم مناسب، بانک را در راستای تحقق اهدافش، کمک نمایند.
معاون امور مناطق بانک در بخش دیگری از سخنان خود تحقق اقتصاد مقاومتی را راه نجات اقتصاد کشور دانست و  ابراز داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با این کلیدواژه مسیر و تکلیف را بر همگان روشن نموده اند و بانک مهر اقتصاد نیز با تاسی از رهنمودهای ایشان تلاش خواهد کرد تا منابع در راستای اهداف کلان اقتصادی کشور مصرف شود.
در ادامه، ایوب تابانی – رئیس اداره امور شعب استان یزد - ضمن ارائه گزارش از وضعیت شعب استان و تشکر از زحمات تمامی همکاران، گفت:  بانک مهر اقتصاد استان یزد با استفاده از راهکارهای علمی و عملی در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف بانک گام برداشته و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهدکرد.
 گفتنی است در پایان این همایش از برترین های سال 95 در پست های سازمانی پاره وقت، شرکتی، تحویلدار، اعتبارات، حسابدار، رئیس شعبه و مدیران ستاد تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: