کد خبر: ۵۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
رئیس هیات مدیره بانک دی از شعب مطهری و نور ولیعصر(عج) و باجه بانک در بنیاد شهید و امورایثارگران بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیات مدیره بانک دی، به همراه حسین ظریفی خامنه، معاون مالی و سرمایه گذاری و احمد حشمی پور، مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل حوزه هیات عامل، ضمن حضور در شعب مطهری و نور ولیعصر (عج) و نیز باجه بانک دی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با همکاران و روسای این شعب دیدار کرده و به گفتگو نشستند.
سهم دینی در این دیدار ها با تاکید بر جانشن پروری در بانک گفت: تربیت مدیران آینده یکی از مهمترین راهکارهای توسعه سازمان ها است و از همکاران با تجربه و پیشکسوت انتظار می رود با انتقال دانش و تجربه به همکاران جوان، به موضوع جانشین پروری توجه ویژه ای نمایند.
وی شناسايي افراد مستعد براي تقبل مسئوليت‌ مديريت را هدف جانشین پروری عنوان نمود و تصریح کرد: از مزایای جانشین پروری در سازمان، اطمينان از وجود مديران مورد نياز در آينده ، ايجاد بستر و زمينه استفاده مؤثر از ظرفيت‌هاي كارشناسان مستعد و  فراهم‌سازي امكان رشد و ارتقاي شغلي كارشناسان است که روحیه رقابت سالم را تقويت مي‌كند.
سهم دینی همچنین با تاکید بر تقویت بهداشت اعتباری خاطرنشان کرد:یکی از عوامل موثر در کنترل و کاهش مطالبات معوق و مشکوک الوصول در بانک،  رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی دقیق مشتریان قبل از اعطای تسهیلات است که انتظار هیات مدیره ، رعایت این اصل توسط همه همکاران می باشد.
رئیس هیات مدیره بانک دی در پایان تکریم مشتریان را رسالت هریک از همکاران عنوان نمود و اظهار کرد: از آنجا که همکاران شعب در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند، می توانند با تکریم و احترام به آن ها در افزایش وفاداریشان به بانک نقش آفرین باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: