کد خبر: ۵۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
گفتمان ‌سازی راهکار توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت، در جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط‌عمومی صنعت بیمه، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: مدیران روابط‌عمومی با بهره‌مندی از شواهد محیطی و تاثیرگذاری بر سیاست‌گذاری‌های هسته مرکزی مبتنی بر بازخوردهای محیطی می‌توانند جریان‌های فکری و ذهنی عموم جامعه را مدیریت کنند.
وی گفتمان‌سازی را راه‌حل برون‌رفت از مشکلات موجود در صنعت بیمه دانست و گفت: مدیران روابط‌عمومی با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین و ابزارهای تعاملی و ساختاری می‌توانند در حوزه بازاریابی به معنای عام و خاص، بهبود فرهنگ بیمه در کشور، افزایش ضریب نفوذ بیمه و در مجموع در تصمیم‌سازی سیاست‌گذاران این صنعت نقش موثری را ایفا کنند.
مصطفی زندی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه‌مرکزی در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد شورا، بیمه را نوعی نگرش و تفکر دانست و بیان‌کرد: شایسته است بیمه‌مرکزی  با فرهنگ‌سازی در جامعه زمینه‌های پذیرش بیمه در افراد جامعه را به‌وجود آورد و سپس شرکت‌های بیمه افراد را برای بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه‌ای هدایت کنند.
وی با اشاره به اینکه اعضای این شورا در قالب سه‌کمیته تخصصی تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تعامل بارسانه‌ها و آموزش، تحقیقات و امورفرهنگی با هدف توسعه فرهنگ بیمه به فعالیت می‌پردازند، خاطرنشان‌کرد: خروجی کمیته‌ها باید استراتژی برنامه‌های عملیاتی و اجرایی باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: