کد خبر: ۵۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در جلسه شوراي مديران گفت: منابع بانک تا ۳۱ شهريور ماه سال ۹۶، نسبت به انتهاي سال گذشته بالغ بر ۳۳ درصد رشد داشته و پيش بيني مي کنيم تا پايان سال جاري به اهداف طلايي دست يابيم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، یوسف نجدی ضمن عرض تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت اباعبداله الحسين (ع) و تبريک هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهم وظايف و اقدامات مديريت امور استان ها به ارائه گزارش عملکرد اين حوزه در ۶ ماهه ابتداي سال ۹۶ پرداخت و گفت: تعيين اهداف سالانه مديريت استانها، توسعه و بهينه سازي شعب، ساماندهي املاک استانها، بررسي پيشنهادات پرسنلي و درخواست هاي مردمي، تهيه آمار و ارزيابي عملكرد مديريت استانها و شعب، نظارت بر دستگاههاي خود پرداز و پايانه هاي فروشگاهي و بازديد از شعب استانها و ارائه رهنمود هاي لازم، بخشي از اقدامات انجام شده اين مديريت طي ۶ ماهه ابتداي سال جاري به حساب مي آيد.
وی افزود: از آنجایی که تمامی امور اجرايي بانک، از طريق شعب و استان ها انجام مي شود، بنابراين، کليه مواردي که به اجرا ختم مي شود به مديريت امور استان ها ارتباط پيدا مي كند و ما موظف هستيم كه يا هماهنگي هاي لازم را انجام دهيم و يا به عنوان مجري طرح، تلاش كنيم تا به نحو احسن و مطلوب اقدامات مقتضي صورت گيرد.
نجدی در خصوص اهداف تدوین شده برای استان ها اظهارداشت: با التفات به پتانسیل هاي موجود، منابع جذب شده و عمليات بانکي انجام شده در سال گذشته براي مديريت شعب هر استان و توجه به مصوبات هيات مديره که بر اساس آن پايين ترين سطح رشد منابع براي هدف برنزي ۳۳ درصد، هدف نقره اي ۴۲ درصد و هدف طلايي ۵۸ درصد در نظر گرفته شده بود، ميزان رشد مقدار منابع قرض الحسنه به تفکيک هر استان محاسبه و به تمامي واحد هاي ذيربط ابلاغ گرديد.
مدیر امور استان ها ضمن تاکید بر تحقق هدف برنزی تعیين شده در نيمه اول سال ۹۶ تصريح کرد: با تلاش کارکنان صف و ستاد و حمايت هاي بي دريغ مديران بانك خصوصاً مديرعامل محترم و اعضاي محترم هيات مديره، در ۶ ماهه نخست سال جاري بالغ بر ۳۳ درصد رشد منابع قرض الحسنه نسبت به پايان سال گذشته مسجل گشته و به اهداف برنزي تعيين شده براي رشد منابع دست يافته ايم.
وی خاطرنشان ساخت: دستیابی به رشد ۳۳ درصدی منابع طي ۶ ماه، در حالي است که نسبت رشد منابع قرض الحسنه در پايان سال ۹۵ نسبت به انتهاي سال مالي ۹۴ قريب به ۳۰ درصد بوده است. اين امر نشان دهنده استقبال و رضايت بي نظير مشتريان و مراجعين از خدمات و طرح هاي قابل ارائه در شعب مي باشد که با اقدامات موثر انجام شده از بهبود عملکرد صف و ستاد بانک در حوزه بازاريابي حكايت مي كند.
نجدی افزود: با حمایت های بی دريغ مديران عالي بانک و همچنين پيگيري ها و راهنمايي هاي اين مديريت و تلاش مضاعف مديران و کارکنان استانها اهداف برنزي به صورت کامل محقق شده و تا كنون به ميزان ۷۸ درصد از اهداف نقره اي و ۵۶ درصد از اهداف طلايي بانك نيز دست يافته ايم.
وی ادامه داد: در این راستا مدیریت شعب استان هاي تهران با ۵۶/۷۸ درصد، شعبه مستقل مرکزي با ۰۵/۶۵ درصد، سيستان و بلوچستان با ۹۵/۵۳ درصد، خراسان شمالي با ۸۱/۵۰ درصد و چهارمحال بختياري با ۰۶/۴۳ درصد رشد منابع نسبت به پايان سال قبل جزء پنج مديريت برتر در اين حوزه مي باشند.
مدیر امور استان ها، ارائه گزارش روزانه در خصوص منابع، مصارف و مطالبات استانها به همراه میزان تحقق هدف ابلاغی، تهیه گزارش هاي آماري جهت بهره برداري مديران ارشد، ارزيابي عملکرد استانها به صورت مستمر و ارائه گزارش به صورت سه ماهه، بررسي ميزان تحقق اهداف کليه شعب کشور به صورت ماهانه و همکاري با ساير ادارات در تعيين شاخص هاي درجه بندي مديريت هاي استاني و شعب استانها را بخش ديگري از اهم فعاليت هاي صورت گرفته براي تهيه آمار و ارائه عملكرد بانك، عنوان نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: