کد خبر: ۵۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کتاب "روش های بازاریابی و فروش بیمه های زندگی" تالیف هادی دستباز منتشر شد.

این کتاب با هدف توسعه دانش فعالان حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری در شمارگان 2000 جلد با قیمت 450.000ریال توسط انتشارات آبان چاپ و از سوی بیمه کارآفرین به بازار ارئه شده است.
نویسنده این کتاب، تجربیات خود را با روش های نوین طراحی و برنامه ریزی فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری ترکیب کرده تا بتواند دانش جهانی این حوزه را برای اثر گذاری بیشتر به صورت بومی به خوانندگان ارائه دهد.
در این کتاب که در 22 فصل تدوین شده است، در می یابیم که ضریب نفوذ بیمه های زندگی در هر کشوری از نشانه های توسعه یافتگی آن کشور محسوب می شود که علاوه بر فاکتورهای اقتصادی، عوامل فرهنگی-اجتماعی نیز در افزایش دامنه نفوذ بیمه های زندگی به ویژه بیمه عمر و سرمایه گذاری موثر هستند. شرکت های بیمه نیز همواره در تلاشند تا بتوانند بر اساس اولویت ها و نیاز های متفاوت افراد، پوشش های مناسب بیمه ای را برای آن ها طراحی کنند و شبکه فروش توانمندی برای ارائه موفق این محصولات به بازار هدف، تربیت نمایند.
بیمه کارآفرین که سهم قابل توجهی از بازار بیمه عمر و سرمایه گذاری کشور را به خود اختصاص داده و در طول 13 سال فعالیت خود همواره در اشاعه فرهنگ بیمه ای جامعه پیشتاز بوده است، این بار نیز آخرین کتاب آقای هادی دستباز، مولف کتاب های متعددی در این زمینه و سایر شاخه های بیمه ای، منتشر نموده است.
علاقمندان می توانند علاوه بر خرید اینترنتی کتاب از درگاه انتشارات آبان به آدرس این انتشاراتی در تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، کوی فاتحی داریانی پلاک 2 مراجعه نمایند.
مطالعه این کتاب برای علاقمندان، دانشجویان، مدیران، بازاریابان و کارگزاران فعال در صنعت بیمه عمر مفید است و دست اندرکاران صنعت بیمه می توانند از تخفیف قابل توجهی برخوردار شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: