کد خبر: ۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب اصفهان بيان داشت: بازاريابي از ابزارهايي است که مي تواند رشد درآمدهاي بانک را افزايش دهد و توجه به مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع از گام هاي موثر براي جذب منابع جديد مي باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی عضو هيات مديره بانک به همراه نجدي مدير امور استان ها و چقازردي رئيس اداره بازرسي و حسابرسي داخلي طي سفر به استان اصفهان از دواير مختلف ستادي و شعب مرکزي( كد ۲۴۰۱)، آيت ا.. كاشاني(كد۲۴۲۲)، آل خجند(كد۲۴۱۴)، بهار (كد۲۴۲۰)، غدير(كد۲۴۱۱)، جي(كد۲۴۱۶)، ميدان ارتش(كد۲۴۰۵)، بلوار كشاورز(كد ۲۴۲۱) و هشت بهشت(كد۲۴۱۹) بازديد نمودند.
در جریان این بازدیدها، آمار عملکرد شعب در حوزه های گوناگون بانکي از جمله: ميزان جذب منابع و تحقق اهداف و سياست هاي اعتباري نيمه اول سال جاري، کنترل مصارف، پيگيري وصول مطالبات و اقدامات شايسته صورت گرفته براي ارتقاء مشتري مداري و تکريم مراجعين در شعب مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.
حسن تلیکانی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در راستاي تحقق برنامه هاي تدوين شده اظهار داشت: امروزه دنياي کسب و کار بر پايه" مشتري مداري" و " رضايت مشتريان" استوار است به گونه اي كه گسترش خدمات و جذب مشتري بدون در نظر گرفتن اين اصول كار بسيار مشكلي خواهد بود.
وی افزود: مهارتهای ارتباطی مطلوب روسا و پرسنل شعب باعث ایجاد حس خوشايند، موثر و مثبت در مشتريان شده و کمک مي کند تا رضايتمندي متقاضيان از خدمات و طرح هاي تسهيلات قرض الحسنه بانک افزايش يابد.
شایان ذکر است، مشرف مدیر شعب استان اصفهان در این بازدیدها گزارش مبسوطي از عملکرد دواير ستادي و شعب تحت مديريت خود ارائه نمود.
همچنین، در ادامه این سفر تلیکانی به منظور تشريح و معرفي سبد محصولات بانک و تقويت همکاري هاي دو جانبه با سازمان ها و نهادها، طي نشستي با مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ديدار و گفتگو كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: