کد خبر: ۵۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
شکایت ترانه سرای لس آنجلسی به نتیجه رسید!
رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی به اتهام سرقت ادبی با شکایت اردلان سرفراز ترانه‌سرای لس آنجلسی به دلیل استفاده بدون اجازه از ترانه‌اش به دو سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند.
2 سال زندان برای رضا صادقی، علی لهراسبی و سینا سرلک
رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی به اتهام سرقت ادبی با شکایت اردلان سرفراز ترانه‌سرا به دو سال حبس تعزیری محکوم شده‌اند.
به گزارش تجارت آنلاین از فارس، اردلان سرفراز ترانه‌سرایی که با بسیاری از خوانندگان اصطلاحا لس‌آنجلسی و خارج‌نشین همکاری داشته، علیه سه خواننده داخلی به دلیل استفاده بدون اجازه از دو ترانه‌اش شکایت کرده که دادگاه بدوا رای به دو سال حبس تعزیری این خوانندگان داده است.
علی جعفری مدیر برنامه‌های رضا صادقی ضمن تایید خبر گفت: ما هم از طریق رسانه‌ها این موضوع را مطلع شدیم. موضوع را از طریق وکیل‌مان پیگیری می‌کنیم البته فکر نمی‌کنم موضوع مهمی باشد و طی روزهای آینده این مسئله حل خواهد شد.
به گزارش فارس، دادگاه با شکایت سرفراز این خوانندگان را احضار می‌کند اما علی‌رغم دعوی آنها‌ در جلسه حضور پیدا نکرده‌ و نهایتا دادگاه بنا بر ماده 23 قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان مصوب 1384،‌ هر یکی از متهمین را به تحمل 2 سال حبس تعزیری محکوم کرده است.  البته این حکم از سوی دادگاه بدوا صادر شده و با اعتراض امکان تجدید نظر در رای صادره وجود دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار