کد خبر: ۵۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
حکم ابقا پوری حسینی برای یک دوره چهارساله در سمت معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی از سوی دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی حکم ابقا پوری حسینی برای یک دوره چهارساله در سمت معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی از سوی دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی  صادر شد. متن حکم صادر شده بدین شرح می‌باشد:

جناب آقای مهندس میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی و صورتجلسه مورخ 1396/07/16 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان خصوصی سازی، به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، منصوب می شوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی و به ویژه در راستای اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن سازمان، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، کلیه بندهای مندرج در بخش اولویت های عمومی و بندهای 4، 6 و 7 اولویت های تخصصی ابلاغی رئیس جمهور محترم و همچنین تعامل سازنده و فعال با سازمان های ذیربط به کار گیرید.توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان مسألت می نمایم.

مسعود کرباسیان

اين سومين دوره حضور پوري حسيني در مسئوليت سازمان خصوصي سازي ميباشد. دوره اول انتصاب وي در دولت هشتم و از سال ٨٣ لغايت بهمن ٨٤ و دوره دوم از مهر ماه ٩٢ تا مهر ٩٦ و دوره سوم رئيس كل سازمان خصوصي سازي نيز با حكم كرباسيان از مهر ٩٦ بمدت ٤ سال مي باشد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: