کد خبر: ۵۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
جلسه شورای اداری پست بانک استان گیلان با حضور دکتر‌فرحی مدیرعامل، دکتر‌صباغی عضو هیأت‌مدیره و جمعی از مدیران ستادی این بانک در رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران:‌ فرحی در این جلسه ضمن تأکید بر تلاش مضاعف کارکنان با توجه به ظرفیت‌های بانک و جایگاه آن در شبکه بانکی کشور گفت: جهت‌گیری بانک درحال حاضر به سمت اقتصاد روستائی و رونق معیشت روستائیان است که در این راستا باید دانش اعتباری خود را با توجه به عاملیت صندوق توسعه ملی سرعت بخشیم.
وی افزایش تراکنش‌ها با توجه به طرح نصب و راه‌اندازی 1000دستگاه خودپرداز(ATM)، ارائه خدمات نوین به مشتریان، نقش رؤسا و کارکنان شعب در راستای مشتری‌مداری و وصول مطالبات، سلامت اداری و آراستگی شعب را ازجمله موارد درآمدزائی برای بانک عنوان کرد. 
مدیرعامل درپایان ضمن اشاره به سودآوری باجه‌های خدمات بانکی افزود: با تقویت پشتوانه‌های قانونی فعالیت باجه‌های خدمات بانکی، یکسان‌سازی نرم‌افزار باجه‌ها با شعب بانک و تدابیر نظارتی لازم زمینه ارائه خدمات مطلوب در این باجه‌ها فراهم شده است. 
دکتر صباغی عضو هیأت‌مدیره بانک نیز در این جلسه گفت: در بازار رقابتی امروز باید با ارائه طرح‌ها و خدمات جدید و تغییر و به‌روز رسانی ساختار بانک در عرصه رقابتی با توانائی خوبی وارد شویم تا بتوانیم جایگاه بانک در نظام بانکی کشور را بیش از پیش حفظ و تثبیت کنیم.
وی طراحی نقشه راه و تلاش مضاعف برای دستیابی به هدف سپرده ای بانک را ضروری دانست و اظهارداشت: ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی مناطق روستائی و محروم ازجمله اقدامات مهم در راستای این مهم است.
همچنین در این جلسه محمود سعادتفر مدیر امور طرح و برنامه، محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکت‌ها، محمدابراهیم عین علیان رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌ها و محمدزمان فداکار مدیر شعب استان گیلان درخصوص برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای بانک، ساماندهی نیروی انسانی، بهبود و توسعه شعب، ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی، تثبیت جایگاه حقوقی بانک، تمهیدات لازم در توسعه خدمات ارزی، درآمدمحوری و عملکرد استان توضیحات مبسوطی را ارائه نمودند.
گفتنی است: دکتر فرحی طی سفر به استان گیلان از شعب مرکزی رشت و سبزه‌میدان و باجه خدمات بانکی چوکام، مرکز دیالیز کاسپین، ساختمان سهام عدالت و کارخانه تولید قارچ دکمه‌ای پرنیان به همراه غلامعلی جعفرزاده نماینده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بازدید کردند. 
شایان ذکر است: بصورت نمادین با حضور در باجه خدمات روستائی کته‌سرلات، اقدام به بهره‌برداری از تعداد 60 دستگاه خودپرداز(ATM) درسطح روستاهای استان نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: