کد خبر: ۵۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
رییس کل بانک مرکزی از بانک ها به سبب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در طول اجرای طرح ضربتی تقدیر کرد.

 بانک ملی ایران
رییس کل بانک مرکزی از بانک ملی ایران به سبب پرداخت بیشترین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در طول اجرای طرح ضربتی تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسمی که با حضور وزیر ورزش و جوانان، دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی، جمعی از مدیران بانک مرکزی و نظام بانکی برگزار شد، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی از دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران تقدیر کرد.
این تقدیر به پاس کسب بیشترین سهم توسط بانک ملی ایران از 520 هزار تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده طی دوره اجرای طرح انجام شد.
یازده بانک کشور ملی ایران، ملت، صادرات ایران، تجارت، کشاورزی، سپه، مسکن، رفاه، قرض‌الحسنه مهرایران، توسعه تعاون،  پارسیان و صندوق قرض‌الحسنه پارسیان در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نقش داشتند که سهم بانک ملی ایران در تعداد و میزان تسهیلات پرداختی بیش از همه بود.
 از ابتدای مرداد ماه که اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج آغاز شد تا 15 مهر ماه، بانک ملی ایران 71 هزار و 806 فقره از این تسهیلات پرداخت کرد.
 در این مدت 7 هزار و 532 میلیارد و 965 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از طریق واحدهای بانک ملی ایران در سراسر کشور پرداخت شد.

 بانک سپه
بانک مرکزی از عملکرد موفق بانک سپه در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سپه، در این مراسم لوح تقدیر عملکرد بانک سپه توسط سیف رئیس کل بانک مرکزی به محمدکاظم چقازردی مدیرعامل این بانک اهدا شد.
همچنین در این مراسم میر محمدصادقی مدیراعتبارات بانک مرکزی با ارائه گزارشی از اجرای طرح ضربتی وام ازدواج اظهار داشت: در این طرح که از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شده است به 520 هزار نفر وام یکصد میلیون ریالی ازدواج به زوج های جوان پرداخت شده است.
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز طی سخنانی از عملکرد بانک های عامل به دلیل مشارکت مؤثر در اجرای طرح ضربتی وام ازدواج و تسهیل شرایط خانواده ها برای جوانان تشکر کرد.
دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی نیز با تشکر از عملکرد بانک های عامل از طرح ضربتی وام ازدواج گفت: سنت زیبای قرض الحسنه یکی از مهم ترین برکات اجرای قانون بانکداری بدون رباست که امیدوارم استمرار این سنت حسنه آثار مثبت بیشتری برای گشودن گره های بیشتر از مشکلات زندگی مردم داشته باشد.
در پایان این مراسم لوح تقدیر از عملکرد بانک های عامل در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج توسط وزیر ورزش و جوانان و رئیس کل بانک مرکزی به مدیران عامل بانک ها اهدا شد.

بانک تجارت
بانک مرکزی از عملکرد موفق بانک تجارت در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج تقدیر کرد .
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، لوح تقدیر از عملکرد بانک تجارت توسط سیف رییس کل بانک مرکزی به مقدم مدیرعامل این بانک اعطا شد .
گفتنی است بانک تجارت از جمله یازده بانک کشور است که در قالب اجرای طرح ضربتی وام ازدواج اقدام به اعطای وام ده میلیون تومانی ازدواج به ۷۳ هزار نفر از هم میهنان نمود.

بانک کشاورزی
بانک مرکزی از عملکرد چشمگیر بانک کشاورزی در طرح پرداخت ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج قدردانی کرد .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی لوح سپاس از عملکرد بانک کشاورزی را به دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک اهدا کرد.
شایان ذکر است بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح پشتیبان پیوندها، از ابتدای مرداد تا پایان مهر سال جاری 6636 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 64000 نفر از واجدان شرایط پرداخت کرد. این بانک همچنین به نمایندگی از شبکه بانکی کشور، مسئولیت طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی این طرح با عنوان «پشتیبان پیوندها» و «فرجام شیرین» را برعهده داشت.

بانک رفاه
 بانک مرکزی از عملکرد موفق بانک رفاه در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، لوح تقدیر از عملکرد بانک رفاه توسط دکتر سیف رییس کل بانک مرکزی به دکتر سهمانی مدیرعامل این بانک اعطا شد.
بانک رفاه در این طرح موفق شد مطابق تعهداتی که پذیرفت عمل کند. 
حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه، در غیاب دکتر سهمانی لوح تقدیر بانک رفاه را دریافت کرد.

بانک توسعه تعاون
بانک مرکزی از عملکرد موفق بانک توسعه تعاون در طرح پرداخت ضربتی وام ازدواج تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون تقدیر شد.
گفتنی است بر اساس این طرح بیش از نیم میلیون نفر از زوج‌های جوان از تسهیلات پرداختی وام ازدواج بهره‌مند شده‌اند.

بانک پارسیان
بانک مرکزی از بانک پارسیان به عنوان تنها بانک خصوصی در این طرح و صندوق قرض الحسنه پارسیان به صورت مجزا، تقدیر به عمل آمد .
 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، ولی اله سیف در آیین تقدیر از دست اندرکاران طرح با قدردانی از همکاری و همیاری یازده بانک و تنها صندوق قرض الحسنه متعلق به بانک پارسیان و همچنین بخش اعتبارات و رسانه ای این بانک ها در به ثمر نشستن این طرح ، گفت:  سنت حسنه جاریه قرض الحسنه در نظام بانکی کشور از برکات قانون بانکداری بدون رباست و نمونه عینی آن را می توان در اعطای وام ازدواج مشاهده کرد.
در این مراسم از بانک پارسیان به عنوان تنها بانک خصوصی حاضر در این طرح و صندوق قرض الحسنه پارسیان که بر اساس عملکرد مثبت خود در این طرح مشارکت داشت ، به صورت جداگانه تقدیر به عمل آمده و لوح یادبود اجرای موفقیت آمیز طرح توسط رئیس کل بانک مرکزی به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و یوسف بشرخواه مدیرعامل صندوق قرض الحسنه اهدا شد. 

بانک قرض الحسنه مهرایران
بانک مرکزی با اهداي لوح سپاس، از زحمات مديرعامل بانك قرض الحسنه مهرايران در راستاي تحقق صد درصدي اهداف طرح، تقدير و تشكر نمود.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این بانک از جمله یازده بانک کشور است که در قالب اجرای طرح ضربتي وام ازدواج اقدام به اعطاي وام ده ميليون توماني ازدواج به ۱۵هزار ۳۳۴ نفر از متقاضيان نموده است.
این بانک طی ۷ ماهه سال ۹۶ بالغ بر ۲۴ هزار و ۷۵۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۲۵۸۶ میليارد ريال پرداخت نموده که نسبت به کل وام هاي پرداختي ازدواج جوانان در سال ۹۵ بيش از ۱۳۰ درصد رشد داشته است.
بانک قرض الحسنه مهرایران در سال ۹۵ نیز بالغ بر ۱۸ هزار و ۸۵۵ فقره تسهیلات ازدواج به اعتبار ۱۷۵۶ میليارد ريال به متقاضيان واجد شرايط پرداخت کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: