کد خبر: ۵۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
عضو هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهرایران در سفر به استان‌کرمانشاه طي جلسه‌اي به منظور تشريح سبد محصولات‌بانک، با رضايي شهردار كرمانشاه ديدار و در خصوص راهكارهاي شروع تعاملات بانكي و همچنين همكاري براي استقبال از زائران حسيني‌(ع) در ايام اربعين گفتگو كرد.


توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان کرمانشاه ضمن بازديد از دواير ستادي و شعب استان، طي جلسه اي به منظور تشريح سبد محصولات بانک، با رضايي شهردار كرمانشاه ديدار و در خصوص راهكارهاي شروع تعاملات بانكي و همچنين همكاري براي استقبال از زائران حسيني (ع) در ايام اربعين گفتگو كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این دیدار، سليمان توکلي با اشاره به اقدامات بانک براي ارائه خدمات بهتر به زائران ابا عبداله الحسين (ع) در ايام اربعين، گفت: بانک قرض الحسنه مهرايران طبق سال هاي گذشته براي كمك به عزاداران در دريافت خدمات ارز ريال، دستگاه هاي خودپرداز سيار خود را در استان هاي كرمانشاه، ايلام و خوزستان مستقر مي نمايد.
وی افزود: امسال نیز همانند سنوات پیش در تعامل با مدیريت شهري و سازمان هاي مربوطه، با برپايي موکب و توزيع اقلام فرهنگي ميان زائران، به برگزاري هرچه باشکوه تر اين مراسم اقدام خواهيم کرد.
توکلی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با سبد محصولات بانک قرض الحسنه مهرایران و نقش بسزاي آن در رفع دغدغه هاي مالي کارکنان ارگان هاي مختلف بيان داشت: شهرداري كرمانشاه مي تواند با انتقال بخشي از گردش مالي حسابهايي همچون صندوق تعاوني مسكن و صندوق تعاوني اعتبار پرسنل به شعب اين بانك، علاوه بر استفاده از خدمات بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، به كاركنان خود تسهيلات بدون سود و تنها با كارمزد ۴ درصد پرداخت نمايد.
در ادامه، رضایی شهردار کرمانشاه نیز اظهارداشت: هماهنگی هاي لازم براي ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعين انجام شده و خوشبختانه معاونت هاي مناطق هشتگانه و سازمان هاي مجموعه شهرداري با اقدامات مطلوب، وظايف محوله را به نحو شايسته انجام داده اند.
رضایی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه بانکداری قرض الحسنه در جامعه اسلامي تصريح کرد: تمامي سازمان هاي خصوصي و دولتي بايد براي ترويج خدمات بانکداري اسلامي نهايت تلاش و حمايت خود را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: