کد خبر: ۵۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
همایش بین المللی فروش خدمات بیمه توسط شرکت بیمه رازی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار و در این مراسم از محصول جدید با عنوان "بیمه زندگی آینده ساز" بیمه رازی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین ، در این مراسم آقای برایان تریسی مدیر عامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» که در امر آموزش و توانمندسازی افراد و سازمان ها تخصص دارد، و نیز یکی از برترین سخنرانان، مدرسان و برگزارکنندگان سمینار در دنیا محسوب می شود به سخنرانی پرداخت و موضوع بازاریابی موفق و اهمیت مطالعه تخصصی و پیگری فراوان را مورد تاکید قرار داد.

آقای تریسی در ادامه به ارائه مقاله و مراحل انجام فرایند بازاریابی در هشت مرحله به تشریح آن با سرفصل های ذیل پرداخت: 1- هفت ویژگی موفق ترین افراد جهان. 2-مشتری یابی، کلید فروش موفق. 3-ایجاد اعتماد و اعتبار. 4-شناسایی نیازهای مشتری. 5-ارائه ی متقاعد کننده. 6-پاسخگویی شفاف به مخالفت ها. 7-نهایی سازی فروش. 8-فروش مجدد و ارجاعات.
در ابتدای این مراسم آقای دکتر محمود امرالهی مدیر عامل بیمه رازی از ارایه محصول جدید با عنوان "بیمه زندگی آینده ساز " خبرداد و گفت: شرکت بیمه رازی محصول جدید خود را که با خرد جمعی و کار گروهی تهیه کرده است به بازار مالی و نسل جوان عرضه خواهد کرد تا آینده کشور خود را بسازند. این محصول توسط بیمه مرکزی تایید شده و همزمان با سالروز ۱۳ آبان ماه از آن رونمایی می شود.
مدیر عامل بیمه رازی افزود: صنعت بیمه بایستی در زمینه بیمه های زندگی احساس نیاز واقعی را در مردم ایجاد کند که امر نیز جزوء اهداف شرکت بیمه رازی است .
امرالهی هدف از برگزاری همایش مذکور را اطلاع رسانی استراتژیک شرکت، شروع آموزش حرفه ای برای شبکه فروش و کسب راهنمایی از استاد برجسته "برایان تریسی" برای این که در صنعت بیمه در جهان بتوان حرفی برای گفتن داشته باشیم، عنوان کرد.
 وی افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در کشور ۲.۱ است و این بدان معنا است که حداکثر ۲۰ درصد جان و مال مردم جامعه بیمه شده است در حالی که ظرفیت گسترش بیمه اشخاص و زندگی در کشور وجود دارد و باید به آن پرداخته شود و محصولات را به همه عرضه کرد.
مدیر عامل بیمه رازی افزود: سال گذشته ۳۷۰۰ میلیارد تومان در کشور بیمه زندگی فروخته شده است و اگر هر ایرانی یک بیمه نامه زندگی داشته باشد می توانند از ۲۰ هزار تومان تا ۶۸۸ هزار تومان اقساط پرداخت کنند.
که اگر بطور میانگین هر ایرانی ماهانه 50 هزار تومان حق بیمه زندگی پرداخت کند جمعا 36000 میلیارد تومان در این صنعت جمع آوری شده که با آن می توان سالانه 360 هزار شغل ایجاد نمود.
امرالهی افزود: در حال حاضر سرمایه گذاری در بانک ها و مبادلات خارجی صورت می گیرد در حالی که پتانسیل عظیمی در جیب مردم نهفته است و صنعت بیمه هنوز نتوانسته اشتیاق برای خرید بیمه را در بین مردم ایجاد کند در حالی که انجام این کار در راستای سیاست های اقتصادی مقام معظم رهبری است.
 مدیر عامل بیمه رازی گفت: استراتژی شرکت بیمه رازی با توجه به تغییر مدیریتی ایجاد توازن در پرتفوی و افزایش سهم بیمه زندگی به ۳۵ درصداست .
وی راهبرد دیگر هیات مدیره را توجه به سهامداران و خرده فروشی با ابزارهای نوین عنوان کرد و گفت: در این راستا کمیته بیمه زندگی  فعال شده  و قریب ۲ هزار نفر ساعت کار کارشناسی روی محصول جدید انجام گرفته است .
امرالهی ادامه داد: از جمله برنامه های در دست اجرای شرکت بیمه رازی اعطای میز کار به نمایندگان فروش بیمه زندگی، برنامه ریزی برای جلب نمایندگان، تبلیغ گسترده برای فروش بیمه های زندگی، تدوین طرح های انگیزشی با تسهیلات متنوع، تاکید به پرداخت سود مشارکت، استفاده از وب سایت های تخصصی، بازنگری در دستور صدور خسارت و طراحی محصول های جدید است.
وی با تاکید بر این نکته که با آغاز به کار در بیمه رازی تاکید بر آموزش هدفمند و پیگیری مستمر را سر لوحه کار خود قرار دادم چرا که معتقدم بدون آموزش به اهداف کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و اهداف عالی نخواهیم رسید، تصریح کرد: ما از مدل های موفق الگو برداری خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: