کد خبر: ۵۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
مختاری مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان فارس به منظور رفع احتیاجات ضروري و کمک به تقويت بنيه مالي روستائيان، در ديدار با کريمي، دهيار روستاي ناصرآباد شرق شهرستان كازرون تفاهمنامه جديد اعتبار در حساب جاري را امضا كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مختاری مدیرشعب استان فارس در اين جلسه گفت: قطعا توسعه روستاها با توجه به نقشي که در توليد فرآورده هاي دامي و کشاورزي دارند مي تواند مشکل اشتغال را تا حدود زيادي مرتفع نمايند و اين وظيفه سيستم بانكي است كه با حمايت از روستاها زمينه هاي اين تحول را بوجود آورند.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران بنا به ماموریت، اهداف و مسئولیت هاي اجتماعي خود، طرح ها و برنامه‌هاي گوناگوني براي کاهش فقر، بهبود وضعيت اقتصادي و خدمات رساني مطلوب تر به روستاييان در زمينه‌هاي مالي، اعتباري و بانکي اجرا کرده كه در آينده نيز اين روندهاي حمايتي با شتاب بيشتري همراه خواهد بود.
مختاری پرداخت اعتبارات خُرد را از رهیافت‌های مهم فقرزدایي در بانک قرض الحسنه مهرايران دانست که با ايجاد و گسترش فعاليت‌هاي درآمدزا به ويژه براي اقشارکم درآمد، توسعه جوامع محلي به ويژه روستاها را تسهيل مي‌کند.
مدیرشعب استان فارس تصریح کرد: افزایش دسترسی روستاييان کم درآمد به تسهيلات، توانمندسازي افراد براي فعاليت‌هاي کشاورزي و ايجاد اشتغال و بهبود معيشت از جمله اهداف بانک قرض الحسنه مهرايران براي پرداخت وام هاي قرض الحسنه در اين حوزه از جامعه به شمار مي آيد.
در ادامه، کریمی دهیار ناصر آباد شرق نیز گفت: هموطنانمان در روستاها با مشکلات زيادي روبرو هستند. قطعا وام هاي قرض الحسنه مي تواند بسياري از مشکلات و دغدغه هاي آنان را رفع نمايد.
وی افزود: قطعا با بالابردن سطح رفاه در زندگی این مردم می توانيم آمار مهاجرت از روستاها را پايين آوريم که اين موضوع مي تواند بسياري از معضلات شهرنشيني را نيز حل کند.
در پایان، با توافقات صورت گرفته تفاهمنامه جدید اعتبار در حساب جاری به امضاء طرفین رسيد.

نام:
ایمیل:
* نظر: