کد خبر: ۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۵
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از 26 تا 29 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های محصولات خود در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت؛این نمایشگاه در فضایی به وسعت 10 هزار و 200 مترمربع و با مشارکت 255 شرکت داخلی و 65 شرکت خارجی از 24 کشور از جمله آلمان، اتریش، سویس، یونان، هند، چین و تایلند برگزار خواهد شد.
 
مشارکت‌کنندگان در این رویداد محصولات خود را به مدت چهار روز در زمینه انواع تولیدات، فرآورده‌ها و خدمات شامل مواد شیمیایی، رنگ ساختمان و رنگ صنعتی و عایق‌بندی سطوح به معرض نمایش می‌گذارند.
 
اهداف برگزاری این نمایشگاه شامل عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان کشور، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال فناوری‌های روز و ایجاد فرصت مناسب برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالاها و خدمات است.
 
همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی تخصصی با عناوین رنگ‌های تنفس‌پذیر بتن، پلی‌اورتان‌ها، شناخت انواع رنگ‌ها، بازرسی رنگ و پوشش‌ها، آشنایی با کامپوزیت‌ها و روش‌های تولید قطعات کامپوزیت، مدیریت کنترل انرژی، تجربیات موفق در پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی و فناوری در صنعت آبکاری دایر است.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: