کد خبر: ۵۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
نخستین دیتا سنتر استانی بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور دکتر اکبري مديرعامل و توکلي عضو هيات مديره بانك در محل مديريت شعب استان يزد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در حاشیه افتتاح این ديتاسنتر، رييس اداره کل فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک با تقدير از همکاري مديران ارشد ستاد ادارات مركزي و مديريت و كارشناسان استان يزد براي راه اندازي و نصب اين مجموعه اظهار كرد: ايجاد چنين ساختاري براي بانك الزامي بود و اميدواريم راه اندازي ديتاسنتر يزد شروعي براي ديگر استان ها باشد.
انصاری جعفری افزود: این مجموعه با کمک نیروهاي داخلي و استاني طراحي و نصب شده و با وجودي که برخي از قطعات آن تحريمي بود به سختي تکميل شد.
وی در تشریح روند تکمیل این مجموعه گفت: با آتش سوزي سرور ساختمان سرپرستي بانک قرض الحسنه مهر ايران در يزد برنامه ريزي براي ساخت ديتاسنتر در اين استان به عنوان يکي از استانهاي مهم براي زمان بحران آغاز شد.
رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران با بيان اينکه در مرحله اول يکسري ابعادي در طراحي ديتاسنتر يزد مدنظر قرار گرفت، خاطرنشان كرد: با استفاده از دانش بومي مهندسان بانك و با تهيه بيش از ۲۰۰ نقشه، فعاليت ها شروع و با نظارت بيشتر ادامه يافت.
انصاری جعفری یادآور شد: هم اکنون در کشور تنها دو دیتاسنتر داريم که يکي از آنها در ستاد و در دفتر ميرزاي شيرازي تهران و ديگري در سرپرستي استان يزد مستقر شده و مي توانند در مواقع بحراني به عنوان پشتيبان يكديگر عمل كنند.
در این مراسم دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين ديتاسنتر، از مهندسان جوان طراحي کننده اين مجموعه و مسئولان استاني و ستادي به دليل همكاري در راه اندازي سيستم ها تقدير و تشكر كرد.
شایان ذکر است، در این افتتاحیه، وکیل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت، نورمحمدي رييس اداره کل حقوقي و پيگيري وصول مطالبات، اخوان رييس اداره كل اعتبارات و بين الملل و نعمتي مديرشعب استان يزد نير حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: