کد خبر: ۵۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
با توجه به برگزاری موفق مجامع استانی بانک قوامین در ذیل سند تحول و شناسایی نقاط ضعف و قوت شعب اولین جلسه مربوط به بررسی عملکرد ۶ ماهه اول سال ۹۶ شعب استان برگزار گردید.

 این جلسه که با حضور مدیرکل شعب استان، ریاست حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، روسای شعب و مدیران ستاد مدیریت انجام گردید. مدیرکل شعب استان با تسلیت به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور به کمک رسانی همکاران و عموم مردم به هموطنان عزیز تاکید نمودند. میررضائی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب استان به اتفاقات سال جاری اشاره و عبور از آنها را مرهون تلاش همکاران دانستند. 
جناب سرهنگ علیزاده ریاست محترم حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان نیز در این جلسه درخصوص تهدید ها و آسیب ها در جامعه، اطلاع رسانی، حوزه اقتصادی و فضای مجازی مطالبی را بیان داشتند. 
ایشان گفتند: بزرگترین آسیب در جامعه بحث اخلاق در فضای مجازی است و در این حوزه تهدید ها و آسیب ها همیشه روبه روی ما هست. 
در پایان ریاست محترم حفاظت اطلاعات استان، از زحمات پرسنل بانک قوامین که موجب رضایتمندی پرسنل محترم ناجا و عموم مردم گردیده تشکر نمودند. 
در ادامه آقای میررضائی به موضوع مهندسی رفتار ارتباطی در جذب سپرده و وصول مطالبات بانکی اشاره ودر خصوص مفهوم رفتار درنظام بانکی، آشنایی بانحوه ارتباط بامشتریان، روشهای جذب سپرده بر مبنای اعتمادسازی، روشهای تحلیل رفتاری پرسنل در ارتباط با مشتریان، اصول مطالبات بر اساس ارتباط معکوس مواردی را بیان  نمودند. 
در این جلسه ضمن تجزیه و تحلیل عملکرد شعب بر اساس بودجه تحولی سال ۹۶،  شاخص های کسب و کار  و مقایسه عملکرد ۶ ماهه سال۱۳۹۶ شعب استان بررسی و در پایان از سه شعبه برتر شریعتی، زرندیه و شهید بهشتی که عملکرد بهتری نسبت به سایر شعب داشتند با اهداء لوح تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: