کد خبر: ۵۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
نگرانی اقتصاد جهانی نسبت به بیت کوین
تجارت آنلاین: رای کنگره آمریکا به اصلاحات مالیاتی، کاتالونیایی ها در انتظار آینده انتخاباتی، نگرانی اقتصاد جهانی نسبت به بیت کوین و بحران بی خانمان ها در انگلیس از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
* رای کنگره آمریکا به اصلاحات مالیاتی - وال استریت ژورنال
نمایندگان کنگره آمریکا به کاهش چشمگیر مالیات ها که یکی از وعده های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور بود، رای موافق داد. طرح کاهش یک و نیم تریلیون دلاری مالیات ها تغییری ساختاری در سیستم مالیاتی آمریکا از 1986 تاکنون خواهد بود. این طرح با ۵۱ رای موافق در برابر ۴۸ رای مخالف در مجلس نمایندگان به تصویب رسید.  
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*کاتالونیایی ها در انتظار آینده انتخاباتی – لا کروا
پس از دوماه بحران در کاتالونیا ، مردم این منطقه بیش از گذشته نگران نتایج انتخابات پارلمانی در اسپانیا هستند. رقبای سیاسی در کاتالونیا در روز آخر مبارزات انتخاباتی قبل از انتخابات منطقه‌ای که قرار است طبق دستور دولت مرکزی اسپانیا پنجشنبه برگزار شود، رای‌دهندگان را تشویق به شرکت کرده‌اند. به گزارش نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که احزاب طرفدار و ضد استقلال کاتالونیا رقابت نزدیک دارند، به این معنی که بحران سیاسی این متطقه بعید است به زودی حل و فصل شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

 *نگرانی اقتصاد جهانی نسبت به بیت کوین – لوموند
پول دیجیتالی بیت کوین در راه رشد و افزایش ارزش در بازارهای جهانی است. درعین حال نگرانی از اعمال فشار روانی این پول به بازارهای جهانی بیشتر شده است. نزدیک به 280 میلیارد یورو در بیت کوین سرمایه گذاری شده است اما ساختار این پول دیجیتالی مخالف با الگوهای استاندارد مالی است. بیت کوین از سال 2008 خلق شد و از آن زمان تا کنون با قوانین اقتصاد جهانی با مشکل روبرو شده است. این امر باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران مالی و مقامات موسسات بانکی نسبت به بیت کوین بدبین باشند و نسبت به خطر حبابی بودنش هشدار دهند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*بحران بی خانمان ها در انگلیس-  گاردین
مساله بی‌خانمانی در انگلیس به سطحی رسیده که نمایندگان کمیته پارلمانی آنرا بحرانی ملی خواندند. نمایندگان حزب کارگر معتقدند رویکرد دولت برای مقابله با آن به شکل غیرقابل قبولی، راحت‌طلبانه است.کمیته گزارشات عمومی پارلمان انگلیس بیان داشت، بیش از 9 هزار نفر در این کشور هیچ سرپناهی ندارند و 78 هزار خانوار با 120 هزار کودک محل اقامت موقتی دارند. همچنین افراد بی‌خانمان و افرادی که در خطر بی‌خانمان شدن قرار دارند، با کمبود مسکن مواجه هستند.در گزارش این کمیته پارلمان انگلیس آمده است طی 6 سال گذشته 134 درصد به افراد بی‌خانمان در این کشور افزوده شده است. همچنین شمار خانوارهایی که در محل‌های اقامت موقت به سر می‌برند طی 7 سال گذشته دو سوم افزایش یافته است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار