کد خبر: ۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
وزارت صنعت ،معدن و تجارت با ارسال اطلاعیه ای اعلام کرد: در جریان تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت بازرگانی دولتی ایران هیچکدام از کارمندان این شرکت به دلیل همکاری با هیات مزبور اخراج نشده‌اند.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از خانه ملت، وزارت صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به خبر منتشره با عنوان "کارمندان وزارت صنعت به دلیل همکاری با هیات تحقیق و تفحص مجلس اخراج شدند"  با ارسال اطلاعیه ای توضیحاتی را ارایه کرد.

در متن این پاسخ آمده است:‌ در جریان تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت بازرگانی دولتی ایران هیچکدام از کارمندان این شرکت به دلیل همکاری با هیات مزبور اخراج نشده‌اند بلکه با توجه به استقرار هیات در یکی از ساختمان‌های این شرکت، تمامی مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف ملزم و موظف به همکاری و ارائه اسناد و مدارک و آمار و اطلاعات مورد نیاز بوده‌اند.

شایان ذکر است؛ پس از برخی تغییرات مدیریتی در سطح شرکت و با توجه به وجود تعداد زیاد پرسنل مامور از سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها، در راستای ساماندهی نیروی انسانی و استفاده بیشتر از توان نیروهای خود شرکت، نسبت به اعلام عدم نیاز به استمرار خدمات برخی پرسنل و اتمام ماموریت آنان به سازمان‌های مبدأ اقدام گردیده که به هیچ وجه به منزله اخراج نمی‌باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار