کد خبر: ۵۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
شرکت بیمه ‌کوثر با تمرکز بر رضایت‌ مندی مشتریان موفق به دریافت سه گواهینامه بین المللی استاندارد ISO10002، ISO10004 و ISO10015 در حوزه سیستم ‌های مدیریت کیفیت شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامه­ریزی و پایش عملکرد بیمه‌کوثر؛ این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)؛ راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO10004:2012) و استاندارد بین­‌المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015) شد.
مسعود طاهری با بیان اینکه مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت‌های شرکت است، گفت:  این شرکت به‌منظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آیین‌نامه شماره "71" مصوب شورای‌عالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها)؛ اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیاده‌سازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.  
وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش­‌های مختلف شرکت است.  

نام:
ایمیل:
* نظر: