کد خبر: ۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
ربیعی خبر داد:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای سیاست های رفاهی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛دکترعلی ربیعی در شورای اداری استان همدان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، افزود: در بعد داخلی، دولت دو سیاست را همزمان دنبال می کند که بسیار هزینه بر و سنگین است.
 
وی با بیان اینکه دولت اجرای چند طرح بزرگ اجتماعی را در راستای مبارزه با فقر اقتصادی، فقر آموزشی و فقر سلامت در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: به منظور تحقق این امر در این مدت شش میلیون نفر در کشور بیمه شده‎اند.
 
ربیعی با بیان اینکه مردم از وضعیت داروخانه ها و طرح تحول نظام سلامت رضایت بالایی دارند، گفت: دولت در راستای سیاست های مبارزه با فقر غذایی و گرسنگی 30 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.
 
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: سبد بیمه اجتماعی به فراخور با پرداخت حق بیمه به مردم تعلق می گیرد و این موضوع در استان همدان نیز مطالعه می شود.
 
وی یکی از تفاوت های دولت تدبیر و امید را با سایر دولت ها در برنامه های رفاهی عنوان کرد و گفت: دولت این برنامه را نه یک برنامه ترحمی بلکه آن را حق مردم می داند.
 
ربیعی از راه‎اندازی کلینیک‎های استانی خبر داد و گفت: تمامی امور مربوط به اشتغال از طریق این کلینیک‎ها پیگیری خواهد شد و تلاش شده با راه اندازی این کلینیک ها از ریزش مشاغلی که در معرض تهدید و خطر هستند تا حد امکان جلوگیری شود.
 
ربیعی با بیان اینکه همدان دارای ظرفیت‎های معدنی و گردشگری فراوانی است، افزود: وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت‎های سرمایه‎گذاری این وزارتخانه آمادگی دارند برای طرح‎های این استان سرمایه‎گذاری کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فقر ، دولت ، رفاه ، کار ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: