کد خبر: ۵۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
رییس شورای رقابت از تنظیم دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو دنا در جلسه روز گذشته این شورا خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاين، رضا شیوا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که موضوع جلسه روز گذشته شورای رقابت قیمت‌گذاری خودروی دنا بود، اظهار کرد: شورا دستورالعمل را اینگونه تنظیم کرد که قیمت همان قیمت پایه سورن باشد به اضافه قطعاتی که برای این خودرو استفاده خواهد شد.

رییس شورای رقابت افزود: در حال حاضر کارشناسان در حال محاسبه‌ی قیمت‌های قطعات اضافی روی این خودرو هستند که قیمت تمام شده این خودرو به حدود 42 میلیون تومان خواهد رسید.

شیوا همچنین درباره‌ی قیمت‌گذاری دو خودروی جدید ام.وی.ام تصریح کرد: دو مدل جدید از ام.وی.ام ارائه شده بود که در آنها تنها تفاوت ظاهری داده بودند و درخواست به ترتیب 1 و 1.5 میلیون تومان افزایش قیمت را برای این مدل‌ها داشتند که شورا با این موضوع موافقت نکرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
راننده بی ماشین سلام.تو کشورهای دیگه کمری رو میذارن تاکسی تلفنی باز کسی سوار نمیشه.فقیراشون سوار سانتافه و پرادو هستن اونوقت ماتو ایران باید سوار پراید و پژو بشیم.درسته که ما ایرانیا قانعیم اما شما دیگه کوتاه بیاید .....دولت هم داره کوتاهی میکنه.اگر واردات خودرو خارجی رو آزاد میکرد.یا امتیاز به یه شرکت خارجی میداد که بیاد تو کشور محصولاتشو بفروشه.الان کمر این دوتا شرکت شکسته بود و ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار