کد خبر: ۵۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: عمیق تر شدن چالش های ترزا می، زمزمه تعطیلی دولت ترامپ، برنامه آمریکا برای استفاده از تسلیحات هسته ای جدید و روبرو شدن ماکرون با اولویت های فرانسویان از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*عمیق تر شدن چالش های ترزا می – گاردین
دولت ترزا می با ضربه ای تازه درباره برگزیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا روبرو شده است. به درخواست نروژ انتظار می رود اتحادیه اروپا قوانین انتقال انگلیس را سخت تر نماید. مقامات کشور نروژ به اتحادیه اروپا اعلام کردند که درصورت دسترسی انگلیس به بازار یکپارچه و بخش های کلیدی ، درهمکاری خود با بروکسل بازاندیشی خواهند کرد.
از تعطیلی دولت ترامپ تا دردسرهای تازه خانم نخست وزیر

*زمزمه تعطیلی دولت ترامپ – نیویورک تایمز
به دنبال سخنان توهین آمیز دونالد ترامپ درباره کشورهای آفریقایی در هفته گذشته، این احتمال افزایش یافت که کنگره درباره هزینه های امور مهاجرتی به توافقی تازه برسد. نگرانی درباره تغییر نظر رای دهندگان در انتخابات میاندوره ای و پیروزی دموکرات ها می تواند تعطیلی دولت را به همراه داشته باشد.
از تعطیلی دولت ترامپ تا دردسرهای تازه خانم نخست وزیر

*برنامه آمریکا برای استفاده از تسلیحات هسته ای جدید – وال استریت ژورنال
پنتاگون قصد دارد تا دو سلاح هسته ای مستقر در زیر دریا را تولید کند . گفته شده این برنامه در پاسخ به قابلیت نظامی روسیه و چین است. وزارت دفاع آمریکا قصد دارد تا استراتژی هسته ای خود را تغییر دهد.یکی دیگر از طرح های پنتاگون تولید کلاهک هسته ای بر موشک کروز است.
از تعطیلی دولت ترامپ تا دردسرهای تازه خانم نخست وزیر

*روبرو شدن ماکرون با اولویت های فرانسویان– فیگارو
براساس یک نظرسنجی صورت گرفته از شهروندان فرانسه درباره اولویت هایشان پرسش شده که مسائلی چون امنیت، مهاجرت و اشتغال از میان آنهاست. براساس نظرسنجی ها اولویتی شهروندان فرانسوی 43 درصد مبارزه با تروریسم، 43 درصد مهاجرت، 41 درصد اشتغال، 37درصد خواستار تغییر سیاستگذاریها رئیس جمهور است.
از تعطیلی دولت ترامپ تا دردسرهای تازه خانم نخست وزیر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار