کد خبر: ۵۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
بیست و پنجمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی وضعیت مدیریت شعب استان هرمزگان به ریاست مدیرعامل بانک قوامین برگزار شد.
بیست و پنجمین مجمع استانی بانک قوامین برگزار شد

بیست و پنجمین مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی وضعیت مدیریت شعب استان هرمزگان در سالن کنفرانس اداره مرکزی به ریاست مدیرعامل بانک قوامین برگزار شد.
در ابتدای مجمع که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید ؛ معاون نظارتی بانک خلاصه ای از اطلاعات پیرامون مدیریت شعب استان هرمزگان و اقدامات انجام شده در نظارت ستادی مربوطه به این استان را گزارش کرده و سپس مدیر کل شعب استان هرمزگان به گزارشی از استان هرمزگان از لحاظ موقعیت جغرافیائی ، اقتصادی و نیروی انسانی پرداخت و اقدامات مختلف انجام گرفته در راستای اجرای سیاستهای کلان بانک در استان را به سمع و نظر حاضرین رساند.
بنابر این گزارش علیپور در بخشی از گزارش خود به چشم انداز استان که در راستای سندتحول بانک تهیه گردیده اشاره و افق ترسیم شده برای همکاران در استان هرمزگان را به نمایش گذاشت.
در ادامه آقای نحوی رئیس اداره حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک گزارش کامل از نظارت ستادی استان هرمزگان را ارائه و وضعیت شعب استان هرمزگان را  که  در آیتم های مختلف عملکردی مورد ارزیابی قرار گرفته بود و گزارش کرد.
سپس مجمع استان هرمزگان ارائه و در خصوص بخشهای نظارت شده ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مدیرکل شعب استان هرمزگان و همکارانش از عملکرد استان دفاع کرده و در برخی موارد توضیحات لازم را ارائه کردند.
این گزارش می افزاید در پایان مجمع دکتر تقی نتاج ضمن تقدیر از معاونت نظارتی بانک بابت نظارتهای ستادی انجام شده در استانها ، عملکرد استان هرمزگان را قابل قبول دانسته و از زحمات همکاران در استان هرمزگان تقدیر و تشکر کردند.
دکتر تقی نتاج توفیقات حاصله در استان هرمزگان را حاصل تلاش یکایک همکاران از ستاد استان تا سطح شعبه ها دانسته و سلام و تشکر و خدا قوت را به کارکنان این استان اعلام کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: