کد خبر: ۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
رئیس جامعه هتل‌داران کشور مطرح کرد:
حمزه‌زاده گفت: همزمانی برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های بزرگ در زمان پیک ورود مسافران خارجی دلیلی برای محدودیت داشتن برای پذیرش گردشگران خارجی است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: صنعت گردشگری با روندی رو به رشد مواجه است و ظرفیت‌های ما در این حوزه تا حدی پاسخگو است ولی در بعضی از ایام سال با پیک سفرها به ویژه گردشگران خارجی مواجه هستیم.
 
وی در ادامه اظهار کرد: بحث همزمانی برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های بزرگ از سوی دولت در زمان پیک ورودی مسافران خارجی به ایران دلیلی برای اشغال بودن هتل‌ها و داشتن محدودیت برای پذیرش گردشگران خارجی در هتل‌های لوکس هستیم.
 
حمزه‌ای در ادامه بیان کرد: پیشنهاد جامعه هتلداران ایران این است که در این زمان محدود و مهم برای صنعت گردشگری ایران از برگزاری هر گونه همایش، کنفرانس در شهرهای توریستی ایران خودداری نمایند.
 
رئیس جامعه هتلداران در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه هتل‌هایی با ارائه خدمات بالادر دست احداث هستند که از ملزومات گسترش صنعت گردشگری کشور به حساب می‌آیند.
 
وی در ادامه به هتل‌هایی با قدمت ساخت بالا اشاره و بیان کرد: هتل‌هایی با قدمت ساخت بالا وجود دارند که تجهیزات و تأسیسات آنها نیاز به بازسازی دارند و متأسفانه این هتل‌ها به تنهایی قادر به تأمین این میزان منابع مالی برای بازسازی نیستند که پیشنهاد ما تخصیص تسهیلات بانکی با بهره کمتر و یا کمک از طریق صندوق توسعه ملی به این صنف است.
 
حمزه‌ای در ادامه به رکن عامل چهار از سوی میراث فرهنگی اشاره و بیان کرد: ما از بحث استانداردسازی هتل‌ها استقبال می‌کنیم. در این بحث عواملی تحت عنوان عاملین تطبیق که از طریق سازمان مجوز می‌گیرند و به هتل‌ها مراجعه می‌کنند که جامعه هتلداران ملاحظاتی نسبت به تعرفه‌های سنگین این کار دارد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: نواقص‌های مشخص شده از سوی کارشناسان بعضا میلیاردها تومان پول نیاز دارد تا گواهی ارتقای کیفیت بگیرند. این در حالی است که برخی هتل‌ها برای تأمین هزینه‌های جاری خود مشکل دارند.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: