کد خبر: ۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰
مدیرعامل بیمه ایران:
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از کارگاه آموزشی کارکنان خسارت سیار این شرکت تاکید کرد:‌ خسارت بیمه‌گذاران باید درکوتاه‌ترین زمان ممکن به آنان پرداخت شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛محمود امراللهی با بیان اینکه آموزش بیشتر کارکنان به خصوص در بخش بیمه‌های اتومبیل رضایتمندی بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان را به دنبال خواهد داشت، افزود:‌ بیمه‌های اتومبیل فراگیرترین رشته بیمه‌ای کشور است و آموزش کارکنان در بهبود ارائه خدمات و میزان رضایتمندی بیمه‌گذاران تاثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز پرداخت خسارت سیار بیمه ایران به منظور ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه طراحی شده اند، ادامه داد:‌ در حال حاضر 30 شرکت بیمه‌ای در کشور فعال هستند؛ در چنین شرایطی شرکتی می‌تواند موفق باشد که سرویس مناسب به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان خود ارائه کند.

به گفته وی امروز تعدادی از شرکت‌ها برای جذب بازار بیمه‌ای در صدور بیمه‌نامه‌ها نرخ‌شکنی می‌کنند و این وضعیت شرایط سختی را برای سایرین ایجاد کرده است.

امراللهی ادامه داد: با این همه بیمه‌گذاران به دلیل سرعت عمل و ارائه خدمات کیفی همچنان تمایل دارند در شرکت بیمه ایران، دارایی‌های خود را بیمه کنند و ما بنا نداریم برای جذب پرتفوی بیشتر به نرخ‌شکنی کنیم.

به اعتقاد وی تیم‌های پرداخت خسارت سیار اتومبیل در همین راستا می‌توانند با ارائه خدمات کیفی مبلغ خوبی برای شبکه فروش شرکت باشند.

مدیرعامل بیمه ایران در خاتمه بار دیگر تاکید کرد:‌ پرداخت حقوق واقعی به بیمه‌گذاران وظیفه همه ماست و باید به گونه‌ای عمل کنیم که حق کسی در این شرکت ضایع نشود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: