کد خبر: ۵۷۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
مدیر عامل بانک صادرات ایران همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه ورود به چهلمین سال انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

​دکتر حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات ایران همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه ورود به چهلمین سال انقلاب اسلامی در پیامی روز ٢٢ بهمن را نوید بخش دمیدن بهار خجسته از دل زمستان سرد در سایه رهبری مردی دانست که امروز بیش از هر زمان دیگری تاسی به آرمان های بلند ایشان، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همراهی با دولت تدبیر و امید در جهت پیشرفت و مقاوم سازی اقتصاد کشور لازم و ضروری است.
در پیام دکتر صیدی به همین مناسبت آمده است:
«بیست و دوم بهمن ماه، بی تردید روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ارزشمند کشور پهناور ایران است. روزی که یادآور ایستادگی و دادخواهی ملتی بزرگ برای رهایی از وابستگی، استعمار و استبداد و  دستیابی به عزت، آزادی و استقلال در سایه مردم سالاری دینی است که با راهبری رادمردی از سلاله پاکان و اسطوره زمان، دمیدن بهار خجسته و بالنده از دل زمستان سرد را نوید داد.
با گذشت سی و نه بهار آزادی، درخت تنومند انقلاب اسلامی با ایثارگریهای مجاهدان راستین و شهدای گرانقدر، در مقابل تندباد یورش ها، تهدیدها  و تحدیدهای مختلف دشمنان استقلال و عزت کشور و بدخواهان ملت ایستاد، سر خم نکرد و بارورتر از پیش، نام ایران اسلامی را در سراسر جهان درخششی خیره کننده بخشید، که مایه افتخار هر ایرانی خدمتگزار و هر کارگزار میهن دوست و خداپرست است.
اینک جای آن دارد که به تاسی از آرمان های معمار کبیر انقلاب و رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی ایران، در این برهه خاص از زمان که شرایط پیچیده منطقه و جهان هر گونه توسعه، بالندگی و رشد را با دشواری همراه ساخته، با عزمی جزم، اراده ای آهنین و توکل به ذات اقدس خداوند بزرگ، گام های استوارتری را برای اعتلاء و ارتقای بانک دیرینه و ارزشمند صادرات ایران که نقش موثر و برجسته ای در اقتصاد میهن ثروتمندمان دارد، برداشته و در این راه با خستگی ناپذیری، قانون مداری، امانتداری و درستکاری و با یاری دولت محترم تدبیر و امید، نام بانک پر شکوه صادرات را در ایران و جهان اهمیتی دو چندان بخشیم.
تندرستی، بهروزی و موفقیت یکایک مردم این مرز و بوم و اعضای خانواده بزرگ بانک صادرات ایران را از خداوند منان خواستارم.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
بنام حق باسلام خدمت دکتر صیدی عزیر مابازنشستگان بانک مردمی صادرات دوش به دوش شما مدیرت وپرچمدار این بانک مردمی فردا باشرکت درراهپیمایی طلوع فجر شرکت خواهیم نمود وازشما نیز توجه به ابن قشر ضعیف راخواستاریم
نام:
ایمیل:
* نظر: