کد خبر: ۵۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
اولین همایش شهروندی شرکت بیمه تعاون با حضور مدیران ارشد سازمانی و کارکنان شعب سراسر کشور برگزار شد .
برگزاری همایش شهروندی شرکت بیمه تعاون


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی، در ابتدای این همایش که مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا در محل هتل المپیک تهران و با حضور کارکنان سراسر کشور برگزار شد ، جناب آقای ذوالفقاری رئیس هیئت مدیره ضمن خوش آمدگویی و تبریک روز میلاد، به ترسیم سیاستهای عالیه شرکت پرداخته و همت و تدبیر همه پرسنل و مدیران را جهت نیل به این اهداف خواستار شدند .
در ادامه جناب آقای دکتر مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه تعاون نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین در همایش اظهار امیدواری کردند که با تلاش و کوشش همه همکاران در حوزه های مختلف فعالیت ، شرکت بیمه تعاون در صنعت بیمه به نقطهای از اطمینان و آرامش برای همه بیمه گذاران و فعالین جهت همکاری و تعامل خواهد رسید .
ایشان بیان داشتند : عبور از سقف پرتفوی مصوب سال 96 توسط شرکت و جذب سهم بسیار بالا از پرتفوی بازار در سال آینده ، میسر نیست ، الا به همت و تلاش تمامی کارکنان و تدبیر و مدیریت و هماهنگی بین واحدهای سازمانی .
در ادامه مراسم جناب آقای مهندس جمالی مدیر فناوری اطلاعات به همراه آقایان پور یوسفی مدیر امور اداری ، مهندس بابا کردی مدیر بیمه های مسئولیت و جناب دکتر همتی مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه تعاون به بیان دیدگاهها ، عملکرد و افق پیش روی سازمانی پرداختند .

نام:
ایمیل:
* نظر: