کد خبر: ۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از مهر، مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است:

خبرگزاری فرانسه : دولت استرالیا هشدار داد: به دلیل مشکلات مالی ، 175 بنگاه کاری با خطر تعطیلی روبرو هستند.

فایننشال تریبون : وضعیت اقتصاد دنیا در یک نگاه؛ روسیه در حال رفتن به سمت رکود، منطقه یورو در حال دست و پنجه نرم کردن با شرایط نابسامان اقتصادی و آلمان در حال تلاش در جهت بازگشت به شرایط اقتصادی گذشته خود است.

خبرگزاری فرانسه : چین توانست رودخانه مصنوعی را به ارزش چند میلیارد دلار برای آب رسانی منطقه خشک شمال این کشور از طریق بخش جنوبی احداث کند.

بی بی سی : رئیس حزب کارگر انگلیس برای مقابله با کسری بودجه اعلام کرد: هر گونه هزینه سنگین برای انتخابات حزب کارگر باید قطع شود.

خبرگزاری فرانسه : چین بعد از پایین آوردن نرخ بهره بانکی، در ماه نوامبر ، وام بانکی بیشتری را در مقایسه با ماه قبل از آن به مردم خود اعطا کرد.

بلومبرگ : حجم صادرات روسیه در ماه اکتبر با افزایش روبرو شد و همچنین واردات به روسیه در ماه اکتبر به کمترین میزان خود از سال 2009 میلادی به بعد رسید.

نیوز ایشا : در سال‌جاری میلادی حجم معاملات صورت گرفته در سنگاپور 30 درصد افزایش داشت و به رقم 55.4 میلیارد دلار رسید، این در حالی است که در سال گذشته این رقم 42.5 میلیارد دلار گزارش شده بود.

خبرگزاری فرانسه : وزیر تجارت کانادا اعلام کرد: امسال درخت‌های کریسمس بیشتری به کشورهای همسایه خود صادر خواهیم کرد.

بلومبرگ : در ایتالیا شاخص اعتماد مصرف کننده در ماه سپتامبر به کندی بالا رفت که این باعث تشدید شدن شرایط نابسامان اقتصادی این کشور خواهد بود .

ایتارتاس : بلغارستان اعلام کرد: در حالی که کشورهای غربی با اعمال تحریم‌ها علیه روسیه سعی بر فشارآوردن بر روی روسیه هستند ، بلغارستان متعهد به گسترش دادن همکاری خود با روسیه است.

خبرگزاری فرانسه : میزان رشد تولیدات کارخانه ای در منطقه یورو در ماه اکتبر 0.1 درصد گزارش شد.

فایننشال تریبون : همکاری نفتی میان عراق و منطقه کردستان این کشور در هفته گذشته منجر به واکنش بازار نفت و کاهش تقریبا 3 درصدی نفت برنت شد.

ایتارتاس : تعرفه گاز در او کراین بین 3 تا 5 برابر افزایش خواهد یافت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار