کد خبر: ۵۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
مدیریت روابط‌ عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه ‌کوثر به ‌منظور اجرای شعار سال97 " تعامل با بیمه‌ گذاران، همراهی با بیمه‌ شدگان " تشکیل شد.
گام عملی تعامل با بیمه ‌گذاران، همراهی با بیمه ‌شدگان


به‌گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه‌کوثر؛ این مدیریت به‌منظور اطلاع‌رسانی و مشاوره خدمات بیمه‌ای، فراهم کردن بسترهای دسترسی سریع و آسان آحاد جامعه به اطلاعات بیمه‌ای و آشنایی بیشتر مشتریان با حقوق خود با دستور مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت به مدیریت احمدرضا عصاری تشکیل شد.
ساماندهی نظام اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی براساس وظایف و اهداف شرکت، آماده‌سازی بسترهای گفتمان مستمر و منظم بین مسئولان و کارشناسان شرکت با ذی‌نفعان و دریافت نقد، نظر و پیشنهادهای ذی‌نفعان و بهره‌مندی از آن‌ها در تصمیم‌سازی‌های مدیران ازجمله وظایف این مدیریت است.
واحد امور مشتریان با بهره‌گیری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نیز درگاه‌های مختلف زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان شرکت و مشتریان، سهام‌داران و سایر ذی‌نفعان فعالیت خود را آغاز کرد.
امید است با ارتقای جایگاه روابط‌عمومی و نیز برقراری ارتباط سازنده و پایدار با جامعه‌هدف در راستای افزایش جلب اعتماد آن‌ها و ارایه خدمات براساس نیاز مشتریان و همچنین پویایی شرکت گامی موثر برداشت.  

نام:
ایمیل:
* نظر: