کد خبر: ۵۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
دو هفته‌نامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان در چهل‌ونهمین شماره خود جدیدترین اخبار مربوط به تحولات و رویدادهای صنعت بیمه در داخل و خارج را همراه با تحلیل اخبار یادشده در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
چهل‌و‌نهمین شماره مجله تازه‌های بیمه ایران و جهان منتشر شد

روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد در بخش اخبار تحلیل‌های داخلی این مجله که عمدتاً به انعکاس اخبار صنعت بیمه ایران در رسانه‌های جهانی می‌پردازد مطالبی در زمینه اعتراض به پرداخت هزینه‌های پزشکی در سوانح جاده‌ای ایران و انتشار ضوابط و مقررات بازاریابی الکترونیکی بیمه ایران مطرح و تجزیه‌و تحلیل شده است. 
همچنین در بخش اخبار تحولات جهانی گزارش چالش توقف کسب‌وکار در منطقه منا، حملات سایبری و بازنگری‌های صنعت بیمه، پیش‌بینی مراکز تحقیقات بین‌‌المللی بازارهای مالی در زمینه افزایش قیمت بیمه‌های بازرگانی، تأکید سازمان بیمه اروپا بر پیشگیری ریسک بیشتر و ضرورت همکاری بخش خصوصی و دولتي، به چشم می‌خورد. 
در این بخش تحلیل‌های مهمی در زمینه کاهش 50 میلیارد دلاری بخش بیمه و اتکایی از طریق زنجیره بلوکی و پیش‌بینی حق‌بیمه صادره در بیمه مسئولیت سایبری تا 2/6 میلیارد دلار در سال 2020 مطرح شده است. 
گفتنی است این مجله به دلیل پوشش نیازهای اطلاعاتی و خبری فعالان صنعت بیمه در زمینه موضوعات بین‌المللی با رویکرد فعالیت و اقدامات نهادهای ناظر در سطوح مختلف و ارایه نکات مرتبط با گزارش‌های ارایه شده توسط متخصصان این حوزه، با استقبال قابل توجهی همراه شده است. 
علاقه‌مندان به اخبار و گزارش‌های نشریه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران ‌و جهان از طریق سایت http://www.irc.ac.ir/tazehayebimeh دسترسی خواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: