کد خبر: ۵۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه انجام می شود
کارگاه آشنایی با فرایند گزارشگری مالی و تاثیر آن بر کیفیت اطلاعات منتشر شده در بازار در حاشیه نمایشگاه بورس بانک و بیمه در سالن 41 فین استارز برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری فاینکس 2018 ، محتوای این کارگاه آموزشی که با همت مرکز مالی و فرابورس ایران برگزار می شود، در خصوص  گزارشگری مالی و ابعاد آن است. طبق بررسی ها و مطالعات موجود فرآیند گزارشگری مالی از ابعاد مختلفی تشکیل شده است که از آن جمله می‌توان به طبقه‌بندی گزارشگری با مقاصد عام و گزارشگری درون سازمانی (با مقاصد خاص) نام برد، که در هر یک از سطوح یاد شده می‌توان میزان مختلفی از اطلاعات مالی را به منظور بهبود فرآیند تصمیم گیری ارائه نمود.
از سوی دیگر در صورت آشنایی با فرآیند گزارشگری مالی و تسلط بر مبانی برآورد صورتهای مالی می توان آینده یک کسب و کار را با درجات مختلفی از سطح اطمینان پیش‌بینی نمود که این امر در تصمیم‌گیری‌های آتی به خصوص در ارتباط با کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسزایی برخوردار است، از سوی دیگر فرآیند حسابداری و گزارشگری مالی در بخش عمده‌ای از خدمات بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به اصلاح ساختار مالی و گزارشگری با مقاصد عام، ارزشیابی سهام شرکت‌ها،  تهیه طرح‌های توجیهی افزایش سرمایه، تهیه گزارشات تامین مالی، سود سهام پیش‌بینی شده اشاره کرد. 
علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از این کارگاه می توانند به این آدرس مراجعه کنند:

نام:
ایمیل:
* نظر: