کد خبر: ۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
سه‌شنبه 25 آذر در پایان معاملات تالار شیشه‌ای تعداد 645 هزار و 367 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 458 میلیون و 219 هزار ریال در 43 هزار و 722 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛در پایان معاملات امروز شاخص کل بعد از روند منفی روزهای اخیر امروز با رشد 66 واحدی به ارتفاع 69 هزار و 608 واحد رسید. 

می‌توان گفت در گروه نمادهای تالار بورس ایران ترانسفو با روند مثبت 4 واحدی امروز برترین نماد تالار بورس بود. 

بر اساس این گزارش کلیه نمادهای تالار بورس امروز سبزرنگ شدند به طوری در گروه خودرویی‌ها، ایران خودرو با رشد 2.29 واحد ی و پارس خودرو با رشد 3.24 واحدی به کار خود پایان دادند. 

علاوه بر این در گروه بانکی‌ها، گروه بانک صادرات ایران با روند مثبت 2.46 واحدی و بانک ملت با روند مثبت 1.9 واحدی را تجربه کردند. 

همچنین نماد گروه صنایع آذرآب نیز با رشد 3.21 واحدی روبرو شد. 

شایان ذکر است در گروه شاخص‌ها ، شاخص صنعت و 50 شرکت فعال‌تر با روند منفی 48 و 1 واحدی روبرو شدند و مابقی شاخص‌ها روند مثبتی  به خود گرفتند به طوری که شاخص آزاد شناور با روند صعودی 155 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با روند صعودی 1 واحدی، شاخص بازار اول با روند صعودی 63 واحدی و شاخص بازار دوم با روند صعودی 32 واحدی به کار خود پایان دادند. 

گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس بازگشايي نماد معاملاتي (فملی)، بازگشايي نماد معاملاتي (غمارگ)، (كمنگنز)، بازگشايي نماد معاملاتي (ولساپا)، توقف نمادهاي معاملاتي (ثنوسا)، (سدشت)،(كفرا)، (ملت)، توقف نماد معاملاتي (شپارس)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي فوكا صورت گرفت. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تجارت آنلاین ، بورس ، شاخص
نام:
ایمیل:
* نظر: