کد خبر: ۶۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در شورای اداری شهرستان جلفا از اجرای طرح های ضروری این شهرستان و مناطق همجوار ارس با حمایت منطقه آزاد ارس، خبر داد.
اجرای طرح های ضروری شهرستان جلفا با حمایت منطقه آزاد ارس

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از فرینا، محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: طرح های بزرگ، ضروری و مورد نیاز مردم در محدوده منطقه و مناطق همجوار با حمایت منطقه آزاد ارس اجرایی می شود.
وی افزود: مرتضی بانک به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، دستوراتی به بنده در مورد برخی مشکلات و پروژه های نیمه تمام عمرانی شهرستان داده اند که در دستور کار قرار می دهیم.
نریمان تصریح کرد: امیدواریم با حل برخی مشکلات، مردم شهرستان جلفا سهمی از سفر پربرکت رئیس جمهور به استان داشته باشند‌.
وی در پایان صحبت های خود با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع مردم تبریز، گفت: ایران اسلامی این آمادگی را دارد که تمام نقشه ها و توطئه های آمریکا در زمینه برجام را نقش برآب کرده و ما آماده ایم که در صورت هر اقدام عهدشکنانه، با قدرت تمام، پاسخ مناسبی را ارائه دهیم.

گفتنی است، شورای اداری شهرستان جلفا، سه شنبه 4 اردیبهشت 97 با حضور مرتضی بانک، نماینده ویژه اعزامی از سوی رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار شهرستان جلفا، ائمه جمعه هادیشهر و منطقه آزاد ارس، مدیران و روسای سازمان منطقه آزاد ارس و اداره های شهرستان جلفا، در سالن حکیم نباتی برگزار شد.
در ادامه این برنامه و از طریق ارتباط زنده ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور 4 طرح تولیدی خدماتی با سرمایه گذاری یک هزار و 770 میلیارد ریال رسما به بهره برداری رسید.
کارخانه آریان دوخت ارس؛ تولید کننده کت و شلوار با سرمایه گذاری حدود 70 میلیارد ریال، اشتغال 180نفری و ظرفیت تولید 200هزار کت و شلوار در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.
افتتاح خط مونتاژ خودروی پیکاپ آمیکو با سرمایه گذاری 623 میلیارد ریال بخش دیگری از برنامه بود. ظرفیت تولید سالانه این مجموعه 30 هزار دستگاه خودروی دوکابین و تک کابین با قدرت کشنده مختلف بوده و 500 نفر مشغول به کار شده اند.
همچنین در سفر مشاور رئیس جمهور به منطقه آزاد ارس، امروز خط پنجم کارخانه نساجی جلفاکاران ارس با ظرفیت تولید روزانه 20 تن نخ فرش ماشینی و با سرمایه گذاری 380 میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 نفر راه اندازی شد.
افتتاح کارخانه جلفا چوب ارس، تولیدکننده ورق های چوبی ملامینه و هایگلس با ظرفیت 9 میلیون مترمربع و سرمایه گذاری خارجی به میزان 694 میلیارد ریال که برای 43 نفر شغل ایجاد کرده است نیز بخش پایانی برنامه های امروز در منطقه آزاد ارس بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: