کد خبر: ۶۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا روابط عمومی ها در دستگاههایی که در راستای دریافت و توجه به خبرها و نکات بیرون سازمانی نسبت به عملکرد مجموعه خود فعال مورد تشویق و تقویت قرار بگیرند.
لزوم‌تشویق‌روابط‌عمومی‌هایی‌که‌به‌خبرها‌و‌نکات‌بیرون‌سازمانی‌نسبت‌به‌عملکرد‌مجموعه‌خود فعال‌هستند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی  در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری و کمیته علمی همایش بین المللی روابط عمومی الکترونیک که در محل سازمان خصوصی سازی برگزار شد گفت: یکی از آسیب های جدی کشور در بحث روابط عمومی و انتشار خبر، بی اعتمادی مردم به خبرهای رسمی منتشر شده است که بعضا برخی خبرها و گزارشات به دلیل برخی مصلحت اندیشی ها به طور کامل و درست منتشر نمی شوند.

 رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر این اساس باید تلاش کنیم تا واقعیات را درست و عینی برای آگاهی افکار عمومی منتشر کنیم تا در پی آن شاهد افزایش اعتماد عمومی باشیم.

 وی با اشاره به اقدامات خوب رسانه ای و خبری صورت گرفته در سازمان خصوصی سازی در راستای واگذاری سهام شرکتهای دولتی و سهام عدالت گفت: از جمله این اقدامات رسانه ای خوب و شفاف و دقیق می توان به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد که این اقدامات خوب رسانه ای در خصوص پرداخت سود سهام عدالت نیز اتفاق افتاده است.

 پوری حسینی همچنین با بیان این که روابط عمومی‌ها برای انعکاس فعالیتها و دیدگاههای دستگاهها به کار گرفته می شود تاکید کرد: کمتر روابط عمومی در کشور وجود دارد که در راستای دریافت و توجه به خبرها و نکات بیرون سازمانی نسبت به عملکرد مجموعه خود فعال باشد.

 وی پیشنهاد داد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا روابط عمومی ها در دستگاههایی که این اقدامات را انجام می دهند مورد تشویق و تقویت قرار بگیرند. ضمن این که واحد نظرسنجی در دستگاهها راه اندازی شود تا اطلاع از افکار عمومی و بازخورد فعالیت دستگاهها را جمع آوری کنند.
کاظمی دنیان نیز در این جلسه با بیان این که جامعه بدون روابط عمومی به مفهوم نبود پل ارتباطی است گفت: نبود پل ارتباطی یا همان روابط عمومی، دسترسی به جامعه را اندک می کند و موجب می شود زندگی واقعی اجتماعی شکل نگیرد.

 رئیس شورای سیاستگذاری همایش بین المللی روابط عمومی الکترونیک افزود: تعیین استراتژی و سیاستگذاری برای سازمان و همچنین تصمیم سازی برای دستگاهها از جمله وظایف و تعاریفی است که برای روابط عمومی عنوان می شود.

 وی با اشاره به این که سیزدهمین همایش بین المللی روابط عمومی الکترونیک با موضوع "روابط عمومی شبکه ای" در روز 22 اردیبهشت ماه امسال و همچنین هفتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با موضوع "روابط عمومی و مدیریت شهرت" روز 23 اردیبهشت ماه در محل هتل المپیک و با حضور بیش از 500 نفر از مدیران، اساتید و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار می شود گفت: تفاهم، تعامل و مسئولیت اجتماعی شعار اصلی این همایش است.

 سید جعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی نیز در این جلسه با بیان این که به لحاظ نوع و جنس فعالیتها در سازمان خصوصی سازی با حجم بالای کار و سختی بیسیار مواجه هستیم گفت: اما با توجه به شخصیت رسانه ای مهندس پوری حسینی به عنوان ریاست محترم این سازمان، بسیاری از این امور با پیشرفت و سرعت خوبی انجام می شود تا جایی که حجم بالای کار رسانه ای صورت گرفته توسط این سازمان موجب شده تا خروجی این فعالیتها گاها به اندازه یک وزارتخانه باشد که این اقدامان را مرهون زحمات شخص مهندس پوری حسینی هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: