کد خبر: ۶۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
امام جمعه‌ی شهرستان پردیس در حاشیه‌ی سفر اخیر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمدحسین مقیمی استاندار تهران به این شهرستان گفت: در شهر بومهن مدارس دوشیفته و پرتراکم هستند و در هر کلاس 48 دانش‌آموز حضور دارند.
بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان بومهن با ساخت مدارس برکت در این شهر
حجت‌الاسلام حسین توسلی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان اظهار کرد: به منظور جبران فضای آموزشی زیرپله‌ها و اتاق آموزگاران را به کلاس درس تبدیل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با واگذاری 100 هزار واحد مسکن مهر، حدود 600 هزار نفر به جمعیت این شهرستان اضافه می‌شود که این جمعیت با بعضی از استان‌ها برابری می‌کند.

وی در ادامه افزود: طی سال‌های اخیر 3 مدرسه توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بومهن ساخته شده است، وگرنه مشکلات بیشتری داشتیم.

امام جمعه‌ی شهرستان پردیس تصریح کرد: پردیس نیازمند توجه مسئولان است، دانش‌آموزان مدارس بومهن از نظر مالی ضعیف هستند و اگر کسی در بومهن مدرسه‌ی غیرانتفاعی بسازد موفق نمی‌شود، مردم نمی‌توانند هزینه‌های آن را پرداخت کنند.

وی با اشاره به صنعتی بودن این منطقه بیان کرد: 8600 واحد تولیدی و صنفی در پردیس مستقر است و در حدود 70 هزار نفر کارگر در این مراکز مشغول به کار هستند.

امام جمعه‌ی شهرستان پردیس با اشاره به خدمت‌گزاری مسئولان شهرستان پردیس گفت: در شهرستان پردیس هیچ تنش و مشکلی وجود ندارد، مسئولان این شهر وحدت نظر و انسجام کاری خوبی دارند و به دنبال پی‌گیری و رفع مشکلات مردم هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: