کد خبر: ۶۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در جلسه هم انديشي روساي شعب و دواير ستادي استان تهران گفت: در سال هاي اخير گامهاي موثر و مطلوبي در راستاي گسترش خدمات بانکداري مدرن صورت گرفته است و خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهرايران در مسير صحيح حركت مي كند.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نخستین جلسه هم اندیشي روساي شعب و دواير ستادي استان تهران با حضور حسن تليکاني عضو هيات مديره، سلطانيان مديرشعب استان تهران و انصاري جعفري رييس اداره کل فن آوري اطلاعات و ارتباطات و جمعي از کاركنان بانك قرض الحسنه مهرايران برگزار شد.
در این جلسه در رابطه با نوآوری و فناوری‌های جديد در حوزه بانکداري مدرن، چارچوب‌هاي مديريت امنيت اطلاعات، اصول مشتري مداري و طراحي محصولات مبتني بر نياز هموطنان بحث و تبادل نظر شد.
تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در خصوص لزوم توجه به بانکداري مدرن بيان داشت: با همه‌گير شدن استفاده از اينترنت در اقصي نقاط دنيا، خدمات بانکداري الكترونيكي توسعه يافته و موجب رونق تجارت الكترونيكي نيز شده است.
وی افزود: استفاده روزافزون از ابزارهایی مانند دستگاه‌های خودپرداز، پايانه‌هاي فروش، کارت هوشمند، موبايل بانک و بانکداري اينترنتي براي ارايه خدمات به مشتريان بخشي از خدمات بانکداري مدرن مي باشد. 
تلیکانی تصریح کرد: خدمات بانکداری مدرن منجر به تسريع روند مبادلات مالي بانکي، رونق تجارت الكترونيك، رضايتمندي مردم و كاهش هزينه هاي بانكي مي‌شود.
وی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده در بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: منابع قرض الحسنه بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قيمت به نيازمندان واقعي جامعه اختصاص يافته و خوشبختانه تاکنون بانك در مسير صحيحي گام برداشته است.
در ادامه سلطانیان اظهارداشت: امیدوارم برگزاری این جلسات، در رفع مشکلات شعب جهت اجراي طرح ها و ارايه خدمات مناسب کارساز باشد.
وی با تشریح شرایط و ماهیت عقد قرض الحسنه عامل اصلي تشکيل وادامه فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران را ارائه خدمت به هموطنان دانست و افزود: مردم با همه شرايط و از هر قشري با نيت هاي خيرخواهانه مبالغ خود را نزد شعب بانک سپرده گذاري مي کنند تا علاوه بر بهره مندي از خدمات بانكداري نوين و قرض الحسنه از طرح هاي تسهيلاتي و سبد محصولات آن نيز استفاده نمايند.
انصاری جعفری نیز ضمن بررسی مشکلات همکاران در مسايلي چون تسهيلات دهي گروهي، افتتاح حساب آنلاين و کاربري سامانه ها تصريح کرد: ارايه خدمات نوين و متناسب با نياز مشتريان در صنعت بانكداري از اولويت بالايي برخوردار است.

نام:
ایمیل:
* نظر: