کد خبر: ۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی بیش از ۴ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال به استان بوشهر ابلاغ شده که تاکنون افزون بر ۷۵ درصد آن تخصیص یافته است.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛سید اسماعیل موسوی در آیین تکریم ومعارفه معاون فرماندار تنگستان و بخشدار دلوار خدمت صادقانه به مردم را رسالت مهممسئولان دانست و اظهار داشت: رسالت و فسلفه مسئولیت در جامعه اسلامی خدمت صادقانه به مردم است که همه مسئولان باید آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
 
وی برقراری نظم و امنیت و آرامش خاطر مردم را از وظایف مهم دولت‌ها دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید قدم‌های مهمی در حوزه‌های مختلف برای رفاه و آسایش مردم برداشته شده که وضعیت مطلوب شاخص‌های امنیتی گویای این مدعا است.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به شاخص‌های امنیتی در استان بوشهر تصریح کرد:  استان بوشهر چهارمین استان در کشور است که از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
 
موسوی با اشاره به بهبود وضعیت تورم در کشور از کاهش تورم در یکسال گذشته خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده تورم از 42 درصد به کمتر از 20 درصد کاهش یافته است.
 
وی بیان کرد: داشتن یک برنامه مدون، کامل و جامع، استفاده بهینه از ظرفیت و امکانات‌ها و نیروی انسانی کارآمد در مدیریت کردن ضروری است.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال از محل سایر ردیف‌ها، ارزش افزوده و تملک دارایی تاکنون یکهزار و 100 میلیارد  تومان به استان بوشهر ابلاغ شده که این اعتبارات تحول مهمی در حوزه تسریع طرحها و پروژه‌ها ایجاد کرده است.
 
موسوی از تخصیص 75 درصدی اعتبارات عمرانی تملک دارایی استان خبر داد و گفت: امسال بیش از 4 هزار 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به استان بوشهر ابلاغ شده که تاکنون افزون بر 75 درصد آن  تخصیص یافته است.
 
وی شناخت و آگاهی از نیازها و مشکلات جامعه با برگزاری جلسه ابتکاری هم‌اندیشی و اهتمام جدی به برقراری امنیت و آرامش در استان را ازعمده برنامه‌های امسال دانست که با تلاش استاندار ومسئولان استان ایجاد شده است.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر دراین نشست احمد دشتی را به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تنگستان ورسول رستمی را به عنوان بخشدار دلوار معرفی کرد.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: