کد خبر: ۶۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی ، «فرهاد فنودی» و «کیامرز قاسمی زانیانی» را به سمت عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی منصوب کرد.
انتصابات در بانک کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، متن کامل حکم انتصاب فرهاد فنودی را درپی ملاحظه می کنید :

جناب آقای فرهاد فنودی
نظر به تعهد،تخصص و تجربه جناب عالی وبا عنایت به مصوبه مورخ1397/5/22 مجمع عمومی بانک ها،  به موجب این حکم به سمت عضو موظف هیأت مدیره بانک کشاورزی منصوب می شوید.
امید است در سایه عنایت پروردگار بلند مرتبه،درنیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران،پیروز و سربلند باشید. توفیق جناب عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسألت می نمایم.

 مسعود کرباسیان
وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بانک ها

بر اساس این گزارش، فنودی پیش از این مدیرامور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی بود و سال ها  مدیریت شعب این بانک در استان های خراسان جنوبی،فارس و خراسان رضوی را نیز بر عهده داشت.

----------------------------------

متن کامل حکم انتصاب کیامرز قاسمی زانیانی را درپی ملاحظه می کنید :
جناب آقای کیامرز قاسمی زانیانی
نظر به تعهد،تخصص و تجربه جناب عالی وبا عنایت به مصوبه مورخ1397/5/22 مجمع عمومی بانک ها، به موجب این حکم به سمت عضو موظف هیأت مدیره بانک کشاورزی منصوب می شوید.
امید است در سایه عنایت پروردگار بلند مرتبه،درنیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی ومعنوی نظام جمهوری اسلامی ایران،پیروز و سربلند باشید. توفیق جناب عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسألت می نمایم.
مسعود کرباسیان
وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بانک ها

بر اساس این گزارش، قاسمی زانیانی پیش از این، قائم مقام معاونت برنامه ریزی و اقتصادی  وزارت جهاد کشاورزی را برعهده داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: